Ford Mondeo V6 - strøm og udsættere...
Fra : kenny

Dato : 07-02-07 00:20

Hej

Jeg har en Mondeo 2,5 V6 fra 2001, der når den er kold(første start på
dagen) har strømproblemer. Den blinker med lyset - både interiør og lygter,
og radioen slukker/tænder et par gange inden for de første par minutters
kørsel. Den er også begyndt at udsætte ved accelerationer samt gå ujævnt i
tomgang - jeg ved ikke om de to fejl har noget med hinanden at gøre - er der
nogen der har erfaringer med noget lignede?

Der har været en Bosch tester på den et par gange - den siger OK til det
hele ! (hvilket egentlig undrer mig, når der er strømproblemer)

Mvh. Kent

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-02-07 14:02

kenny wrote:

> [...]
> accelerationer samt gå ujævnt i tomgang - jeg ved ikke om de to fejl
> har noget med hinanden at gøre - er der nogen der har erfaringer med

Gå efter løse forbindelser ved generator og startbatteri.

Hiv rent fysisk i ledningerne.

Mvh. Uffe Ravn