Skoda Octavia og esp?
Fra : Alex Jensen

Dato : 06-02-07 20:09

Når jeg søger på f.eks. Bilbasen er nyere modeller af Skoda Octavia
(2004-2006) er der umiddelbart ikke mange, der ifølge beskrivelsen ser ud
til at have esp som udstyr. Er det et sandt billede at ikke mange modeller i
den årrække har esp, eller er det mere fordi, teksten til bilerne ikke er
fyldestgørende?

Kan man se på modellerne, hvilke der evt. har det som standardudstyr?

På forhånd tak!

AJ

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-02-07 21:18

> Kan man se på modellerne, hvilke der evt. har det som standardudstyr?

Alle har det som standardudstyr, så det er nok derfor man ikke skilter med
det som noget ud over det sædvanlige.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Peter Hansen

Dato : 06-02-07 21:40

"Alex Jensen" <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> wrote in message

> [...]
> i den årrække har esp, eller er det mere fordi, teksten til bilerne ikke

Da vi købte i sommeren 2004 (stationcar diesel) var der kun ESP på Elegance
versionerne, og det kunne ikke tilvælges på den version vi købte (Ambiente
Tour).

vh
Peter

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-02-07 22:26

> Da vi købte i sommeren 2004 (stationcar diesel) var der kun ESP på
> Elegance versionerne, og det kunne ikke tilvælges på den version vi købte
> (Ambiente Tour).

Oay - Tour modellen, som jo er den gamle model, havde jeg ikke lige tænkt
på - mit svar gik kun på den nyeste model O2, som jo kom i 2004.

mvh

Andreas M. Hansen
- som så ESP lampen lyse lystigt så sent som i morges i min Ambiente.

Fra : Alex Jensen

Dato : 07-02-07 18:41

> Da vi købte i sommeren 2004 (stationcar diesel) var der kun ESP på
> Elegance versionerne, og det kunne ikke tilvælges på den version vi købte
> (Ambiente Tour).

Hej Peter

Hvis jeg prøver at søge på Elegance er det også meget blandet om der er ESP
eller de skriver, der er. Det er til at blive rundforvirret af

AJ

Fra : Jesper

Dato : 11-02-07 21:28

> Hvis jeg prøver at søge på Elegance er det også meget blandet om der er
> ESP eller de skriver, der er. Det er til at blive rundforvirret af
>
> AJ
Octavia 2 har altid ESP.

--
Jesper

Fra : Alex Jensen

Dato : 06-02-07 20:10

Bør nok lige skrive, jeg har søgt på stationcars og diesel.

AJ