Kvinder og biler :-)
Fra : Ukendt

Dato : 05-02-07 16:14

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-07 16:36

"HB" <nomail(snabela)service.dk> skrev i en meddelelse
> http://dagens.helge.net/2007/februar/bensinfylling-kvinner.htm

hehe det er noget af en fjeder i oprulningen, når den ligefrem kan trække
hende hen over bagageklappen

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-07 17:00

> hehe det er noget af en fjeder i oprulningen, når den ligefrem kan trække
> hende hen over bagageklappen
>
> --
> Tom

Ja - man kan godt sige at den vandt den kamp

/HB

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-02-07 17:47

"HB" <nomail(snabela)service.dk> skrev i en meddelelse
> http://dagens.helge.net/2007/februar/bensinfylling-kvinner.htm

Hende her trænger vist til at få justeret øje-målet, man skulle ellers mene
der er ballast nok ombord ;)):
http://dagens.helge.net/2007/februar/parkering-kvinner.htm

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 05-02-07 18:27

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> writes:

> "HB" <nomail(snabela)service.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Hende her trænger vist til at få justeret øje-målet, man skulle ellers mene
> [...]

Den HAR vi haft....

Det er nu i øvrigt nok snarere koblingsfoden der er i udu. (Og porten
må vist være lavet af fjederstål.)

Fra : John Sahl

Dato : 05-02-07 20:32

Peter Dalgaard wrote:
> Det er nu i øvrigt nok snarere koblingsfoden der er i udu. (Og porten
> må vist være lavet af fjederstål.)

Du er ikke inde i begrebet løftestang?

--
John Sahl

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 05-02-07 22:31

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> writes:

> Du er ikke inde i begrebet løftestang?

Joda. Men jeg ser ikke lige hvordan det finder anvendelse her?

Fra : Kent Glerup

Dato : 05-02-07 23:14

On 05 Feb 2007 22:30:52 +0100, Peter Dalgaard

>Joda. Men jeg ser ikke lige hvordan det finder anvendelse her?

Som jeg ser det, så kører hun hen over den stolpe/søjle som porten på
hendes højre side er fastgjort til. Den virker så som en rampe.

/Kent Glerup

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 05-02-07 23:44

Kent Glerup <kentYEAH@glerup-olesenRIGHT.dk> writes:

> On 05 Feb 2007 22:30:52 +0100, Peter Dalgaard

> Som jeg ser det, så kører hun hen over den stolpe/søjle som porten på
> hendes højre side er fastgjort til. Den virker så som en rampe.

Aha... Du har vist ret, selv om det foregår uden for billedet. Jeg så
det som om porten slog tilbage, model trampolin.

Fra : Martin Bak

Dato : 05-02-07 20:39

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Den HAR vi haft....

Men denne her viser også hvor svært det kan være, at komme ud fra en
parkeringsplads hvis det er lidt småt med pladsen ;)

http://dagens.helge.net/2007/februar/parkeringsplass-kvinnner.htm

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-07 21:36

> parkeringsplads hvis det er lidt småt med pladsen ;)

Ja hvad skal jeg sige, det kunne være "sjovt" at se for hvor mange kroner
skader denne bilist kunne lave inden udkørslen var nået på en Bilka eller
Føtex P-plads kl 16-17 stykker

--
Ib

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-07 21:46

"Ib" <ib(a)RØVballe-bredsten.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skader denne bilist kunne lave inden udkørslen var nået på en Bilka eller

Jeg sidder mere og har en mistanke om at hun har taget kørekortet på
bagsædet af bilen

--
Tom

Fra : Ped

Dato : 06-02-07 11:48

Ib skrev:
> [...]
> skader denne bilist kunne lave inden udkørslen var nået på en Bilka eller

Der er jo da en grund til, at nogle tyske storcentre har
"Frauenparkplätze"...

--
Jens

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-02-07 11:39

HB skrev:
> http://dagens.helge.net/2007/februar/bensinfylling-kvinner.htm

Ok, du havde skrevet "Kvinder og biler", men alligevel burde du advare.

--
MVH Finn Tid at hejse flaget!!!
Der er fundet en kræftform rygning IKKE får skylden for.