Ford Escort sætter ud, ved fuld gas...
Fra : Steen

Dato : 05-02-07 13:52

Hej i gruppen

Vedr: Ford Escort 1,6 Star, med Zetec motor. Den er fra oktober
95.

Den sætter ud når man træder speederen i bund, men hvis man gasser
langsomt op, kan den godt køre indtil man har speederen i bund, så
sætter den ud med igen og kan først startes efter nogle sekunder....
Jeg synes også den ryger mere end den plejer ( der er sod på bagklappen,
det har jeg ikke set før ), den bruger ikke noget olie...

Tændrørskabler og tændrør er i orden, benzinpumpen er også ok.

Er der nogle kloge hoveder der kan komme med et bud på hvad der galt
med den.

Mvh.
Steen

Fra : Jens Andersen

Dato : 05-02-07 15:30

"Steen" <seis@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tændrørskabler og tændrør er i orden, benzinpumpen er også ok.
>
> Er der nogle kloge hoveder der kan komme med et bud på hvad der galt

Den opførsel på en Ford Zetec motor plejer at være defekte tændkabler.
mvh.Jens

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 06-02-07 12:58

Steen wrote:

> [...]
> Jeg synes også den ryger mere end den plejer ( der er sod på bagklappen,
> det har jeg ikke set før ), den bruger ikke noget olie...

Hmm, er det sort eller hvid røg ?

--
Ejvind
Dans er for mænd, der ikke har råd til at stå i baren.

Fra : Steen

Dato : 11-02-07 14:23

On 6 Feb., 12:57, "Ejvind Kruse" <hej...@mail.tele.dk> wrote:

> Hmm, er det sort eller hvid røg ?
>
> --
> Ejvind
> Dans er for mænd, der ikke har råd til at stå i baren.

Det er hvid røg...

Mvh.
Steen