Mazda værkstedet i Flensborg
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 05-02-07 10:20

Hej

Nogen erfaring med Mazda værkstedet i Flensborg?

Det er ham her:
http://www.meister-ehrich.de/

De har jo tydeligvis danske kunder

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 05-02-07 17:49

Hej

Karsten Feddersen wrote:
> Nogen erfaring med Mazda værkstedet i Flensborg?

Nu får jeg det snart

Nye støddæmpere + 35mm sænkning hos Mazda i DK = 12000,-
Samme hos Mazda i Flensborg = 4500,-

Gennemgang af bilen uden nogen form for udbedring koster 150,- i Flensborg.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-07 19:32

> Nu får jeg det snart

Øs meget gerne af dine erfaringer - jeg regner med at ha' min 6'er i laaaang
tid

> Nye støddæmpere + 35mm sænkning hos Mazda i DK = 12000,-
> Samme hos Mazda i Flensborg = 4500,-

Jeg tror det gerne, selvom det er ret skræmmende...

Mvh
Michael

Fra : Jakob Sdr.Jylland

Dato : 05-02-07 20:13

Hejsa

Jeg har fået lavet alm. service på min Renault Clio 1,5 dci...200
euro.. Det danske Renault værksted ville have 3300,- så der er meget
sparet, og kvaliteten er absolut ikke ringere!

MVH
Jakob