Fjerne ridser på vinduer ?
Fra : Ollefar

Dato : 04-02-07 21:13

Hej i gruppen,

Her i weekenden er der nogen der har fornøjet sig med at trampe rundt
på min bil.
Jeg har fået ridset kølerhjelm, forrude, tag, bagrude og bagklap.
Værst er det med rude som tilsyneladende har været brugt som
rutsjebane.

Findes der et produkt som kan pudse sådan noget op igen ?
Eller er det bare bad luck ?

Mvh Pierre

Fra : -=JF=- priv

Dato : 04-02-07 21:50

Ollefar forklarede:

> Findes der et produkt som kan pudse sådan noget op igen ?
> Eller er det bare bad luck ?

Meningsløst hærværk! Ganske simpelt for åndsvagt!

Jeg tror ikke at der er det store at gøre, men du kan prøve at kontakte
Mobilglas eller lignende firmaer. De må kunne give dig et endeligt
svar.

--
Mvh. John

Fra : Gamle

Dato : 04-02-07 20:53

Ollefar wrote:
> [...]
> Jeg har fået ridset kølerhjelm, forrude, tag, bagrude og bagklap.
> Værst er det med rude som tilsyneladende har været brugt som

Hej.

Var der andre biler det gik ud over samtidig? Og har du kaskoforsikring med
friskadedækning. I så fald kan det anmeldes som hærværk til politi og
forsikring. Denne dækker uden tab for dig.

Mvh.
Torben

Fra : Ollefar

Dato : 04-02-07 23:39

On 4 Feb., 20:53, "Gamle" <cfs48...@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> friskadedækning. I så fald kan det anmeldes som hærværk til politi og
> forsikring. Denne dækker uden tab for dig.

Hej,

Nej, det var kun min bil denne gang. For et par måneder siden var der
en anden bil som fik smidt en sten ind ad bagruden og så begyndte det
at regne :o/ Rigtig surt for ejeren...
Og nej, desværre ingen kasko heller så det må blive for egen regning
engang..

Pierre

Fra : lindenskov

Dato : 04-02-07 23:55

"Ollefar" <ollefar@gmail.com> wrote in message
[...]

www.chipsaway.dk

De kan med garanti gøre en hel del. Men det koster jo, som alt andet.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-07 13:55

Ollefar wrote:
> [...]
> rutsjebane.
>
> Findes der et produkt som kan pudse sådan noget op igen ?

www.cargizmo.dk har et middel som hedder window restorer, som muligvis kan
klare det, alt efter hvor dybe ridserne er. Det koster ikke ret meget, så
det kunne være et forsøg værd.

Mvh.

David

Fra : Ollefar

Dato : 05-02-07 18:03

On 5 Feb., 13:55, "DrPepper" <davidb(a)FJERNindutek.com> wrote:

> [...]
> klare det, alt efter hvor dybe ridserne er. Det koster ikke ret meget, så

Hej David,

Kanon tak !

Det er helt sikkert et forsøg værd og til en flad halvtredser sku det
nok lige være til at overkomme

Mvh Pierre