Inderskærm skraber mod hjulet
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-02-07 17:05

http://hs235.dk/forhjul/DSCF0015.JPG

Inderskærmen sidder løs fordi der mangler et par nitter til at holde
den fast (http://hs235.dk/forhjul/DSCF0026.JPG - sådan ser den ud i den
anden side).

Nogen der har en ide om hvad det vil koste at udbedre sådan en skade?

Billeder fra andre vinkler: http://hs235.dk/forhjul/

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-02-07 17:19

Henrik Stidsen wrote:
> [...]
> den anden side).
>
> Nogen der har en ide om hvad det vil koste at udbedre sådan en skade?

Prisen på en inderskærm, som varierer meget...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-02-07 18:01

Morten Fruergaard explained on 04-02-2007 :

> Prisen på en inderskærm, som varierer meget...

Og så er det naturlige spørgsmål jo: er der nogen der ved hvad sådan en
koster til en Peugeot 306? Og montering ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-02-07 18:58

Henrik Stidsen skriver:

> Inderskærmen sidder løs fordi der mangler et par nitter til at holde
> den fast

Har du fået den sat fast igen ?

> Nogen der har en ide om hvad det vil koste at udbedre sådan en skade?

Autoriseret, ny inderskærm, eller "fusk" ?

Slib lidt ned omkring, læg glasfiber på og luk med masser af lim.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-02-07 19:19

Klaus D. Mikkelsen used his keyboard to write :

> Har du fået den sat fast igen ?

Det ser ud til at den kan holde sig nogenlunde ved blot at sørge for
den er på den rette side af yderkanten i højre side.

> Autoriseret, ny inderskærm, eller "fusk" ?

Bare det holder og ser ordentligt ud - og at der er plads til det! - så
er jeg egentlig ligeglad.

> Slib lidt ned omkring, læg glasfiber på og luk med masser af lim.

Lyder som en noget nemmere løsning end en helt ny inderskærm.

Fra : KMH

Dato : 04-02-07 19:39

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tabt gods på motorvejen ? ødelagte skilte ? døde lyssignaler ?
> - Ring til Vejdirektoratets servicetelefon: 8020 2060

Jeg ville også bare lime/popnitte en passende plade ind i hullet. Evt. give
det en omgang "undervogns-snask" - så ses rep. stort set ikke.
Men jeg ville overveje at gøre det SNART da det ligner en pumpe til
sprinktler der nu får sprøjt fra hjul direkte. Med det fugtige vejr der er
for tiden så skulle det lige passe at stik til pumpe irrer :-/

M.v.h.
Kim

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-02-07 19:48

KMH presented the following explanation :
> [...]
> sprinktler der nu får sprøjt fra hjul direkte. Med det fugtige vejr der er
> for tiden så skulle det lige passe at stik til pumpe irrer :-/

Den har siddet sådan der siden sidste vinter så jeg tror den klarer det
- ellers er det nok for sent.

Det "pinlige" er egentlig at jeg faktisk opdagede det store hul for
længe siden (juli eller deromkring) men kom frem til at det nok ikke
var et problem og at det mest af alt så ud til at være skåret ud med
værktøj - så jeg gjorde ikke noget ved det...

Og du har ret i det er sprinklerbeholderen der sidder der. Det passer i
hvert fald med hvor påfyldningshullet sidder og farven på væsken i
beholderen.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-02-07 19:50

KMH skriver:

> Men jeg ville overveje at gøre det SNART da det ligner en pumpe til
> sprinktler der nu får sprøjt fra hjul direkte. Med det fugtige vejr der er
> for tiden så skulle det lige passe at stik til pumpe irrer :-/

Nej, ikke på en "Pøjgøj", der går der ild i stikket i stedet