Nyt problem med nano til forruden
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 04-02-07 12:18

Jadav alle!

Jeg har opdaget et nyt problem med NaonCover til forruden!
I går aftes skulle jeg ud at køre, dugen var ved at falde, dette betød at
ruden forblev "dugget" på ydresiden ligegyldigt hvor meget jeg brugte
sprinklerne og viskede, det forsvandt først da ruden blev varm!
I morges havde jeg nøjagtigt det samme problem!

Spørgsmål:
1) Er jeg den eneste det har dette problem ????
2) Det får mig til at overveje af fjerne det "Nanocover" igen og hvordan gør
man det ???

M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-07 13:51

"Hans Nikolajsen" <hoil123@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I morges havde jeg nøjagtigt det samme problem!
>
> Spørgsmål:
> 1) Er jeg den eneste det har dette problem ????

Næh det har jeg også ind imellem selv om min rude ikke har noget
"behandling" tilbage mere. Det er særlig galt hvis bilen ikke har været i
carporten og det har været fugtigt/regn om natten og så temp. omkring
frysepunktet.

> 2) Det får mig til at overveje af fjerne det "Nanocover" igen og hvordan
> gør man det ???

Det forsvinder af sig selv efter et par måneder

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-02-07 14:30

> Næh det har jeg også ind imellem selv om min rude ikke har noget
> "behandling" tilbage mere.

Jeg bruger kun det #¤%! på lygterne, de holder sig rene længere. og striber,
dug gør ikke noget. Hvis det da ikke forsvinder pga varmen fra pæren.

Fra : -=JF=- priv

Dato : 04-02-07 15:47

Hans Nikolajsen udtrykte præcist:
> Jadav alle!

Jasældav

> Jeg har opdaget et nyt problem med NaonCover til forruden!

Nu kender jeg ikke NanoCover, men har da lidt erfaringer med noget som
vist hedder Rain-X.

Det er rigtigt at duggen ligger som et lag på forruden, men et enkelt
slag med viskerne og det nærmest sprøjter af forruden. Jeg har da også
prøvet at lade duggen sidde, og når jeg nåede op på 20-30 kmt. begyndte
det at samle sig i bittesmå dråber, som samlede sig i større dråber
osv... I løbet af ikke lang tid var ruden ren.

> 2) Det får mig til at overveje af fjerne det "Nanocover" igen og hvordan gør
> man det ???

Jeg ved ikke om sprit ell.l. kan fjerne det.
Måske ved at tvære den over med et overskåret æble, som jo efter
sigende kan fjerne trafikfilm?
Men ellers forsvinder det af sig selv ved bilvask og brug af viskere.

--
Mvh. John

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 04-02-07 16:31

Hans Nikolajsen wrote:
> [...]
> 1) Er jeg den eneste det har dette problem ????
> 2) Det får mig til at overveje af fjerne det "Nanocover" igen og

Måske du skulle stå op 2min før ...

Jeg har lidt det samme problem, jeg har båden stående i carporten. Så bilen
kan ikke komme ind.
Men jeg syntes nu fordelene ved Nanocover produktet er bedre end bagdelene.

Og så kikker jeg til himmels når jeg går aften-tur med vovse, er det
stjerne-klart så er der is på ruderne når jeg skal køre. Så ved jeg at jeg
kun kan tillade mig at knalde snooze knappen i bund én gang, når
jævlens-opfindelse kimer.

Mvh
Leon