Den ny Volvo V70.
Fra : BJ

Dato : 03-02-07 13:16

Så er den kommet mere officiel info om den nye Volvo V70.

Jeg synes den er rimelig pæn.

Den vil åbenbart anvende T6-motoren i den.

http://www.volvocars.dk/campaigns/MY08/AllNewV70/V70PR/default.htm

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 03-02-07 18:06

> Så er den kommet mere officiel info om den nye Volvo V70.
>
> Jeg synes den er rimelig pæn.
>
> Den vil åbenbart anvende T6-motoren i den.
>
> http://www.volvocars.dk/campaigns/MY08/AllNewV70/V70PR/default.htm

Sådan én tar jeg når S60 er klar til udskiftning og pladsbehovet øger.

Mon ikke den kommer i S i løbet af foråret så man kan købe en brugt model et
år eller to senere så det værste værditab er væk.

T6 modellen er med en helt ny motor...

VH Esben

Fra : Mogens...

Dato : 03-02-07 18:11

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

> Sådan én tar jeg når S60 er klar til udskiftning og pladsbehovet øger.

Smut ud til Volvo i Nærum og køw denne istedet:
http://billisten.bilinfo.dk/bilia-scaniadam/bil_visning.asp?id=51900846&page=
En 3 år gammel splinterny S60R mit dem ganzen Mollevitten,
som de vil sælge den for 300.000 kr plus levering...

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 03-02-07 18:16

=
> En 3 år gammel splinterny S60R mit dem ganzen Mollevitten,
> som de vil sælge den for 300.000 kr plus levering...

Ja den er rigtig fin. Men den er ved at være lidt gammel i betrækket. Den
næste jeg skal have skal være med den adaptive fartpilot som jeg var med til
at udvikle - og så må det nødvendigvis blive S80 eller V70 :)

Desuden så koster en støddæmper til 4-C undervognen 8000 SEK pr. stk. og de
har et par kendte svagheder. Nej tak siger jeg :) - selvom det virker
overbevisende...

VH Esben

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 03-02-07 22:07

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> En 3 år gammel splinterny S60R mit dem ganzen Mollevitten,
> som de vil sælge den for 300.000 kr plus levering...
Kan godt nok ikke se prisen på 300,000,00. For mig ser det ud til at den
koster 700.000,00

Bjarne

Fra : Mogens...

Dato : 03-02-07 22:13

$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Kan godt nok ikke se prisen på 300,000

Nej, og det er derfor, jeg nævner det. Esben bor jo ikke i DK

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 03-02-07 22:43

> $157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Nej, og det er derfor, jeg nævner det. Esben bor jo ikke i DK
Ok, det vidste jeg ikke. Ja så slipper han noget billigere

Bjarne

Fra : Bjørn W.

Dato : 05-02-07 20:38

On Sat, 03 Feb 2007 21:12:41 GMT, "Mogens..." <nyhedsgrupper
FJERNES@jubii.dk> wrote:

>Nej, og det er derfor, jeg nævner det. Esben bor jo ikke i DK

I må da snart smutte over i automobiler.ahoev-hoev.frtid.se
med al jeres svenskersnak ;)

Hilsen Bjørn

Fra : BJ

Dato : 03-02-07 22:40

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> T6 modellen er med en helt ny motor...

Det lyder interessant.

Jeg har nu ikke haft problemer med motoren, men som bekendt gearkassen.

Hvor kommer gearkassen fra denne gang og det samme med motoren?

PS: Den må ganske simpel blive afløseren for S40..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 04-02-07 06:23

> PS: Den må ganske simpel blive afløseren for S40..

Måske, hvad siger brændstoføkonomien... :)

Fra : BJ

Dato : 04-02-07 11:17

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Måske, hvad siger brændstoføkonomien... :)

Det ved jeg ikke, da der ingen specs er på den.

Måske den endda kan køre på sprit..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 04-02-07 17:15

> Det ved jeg ikke, da der ingen specs er på den.
> Måske den endda kan køre på sprit..;)

Ja det ville jo være synd, om den blot skulle "hænge ud" derhjemme

Fra : BJ

Dato : 04-02-07 17:20

KLIP

> Ja det ville jo være synd, om den blot skulle "hænge ud" derhjemme

Helt sikkert, men da jeg ikke har købt den endnu, er det vel blot det man
fremtidsudsigter/drømme.

Min gamle S80 har jeg jo før truet med, skal begraves i baghaven ved siden
af hunden.;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 04-02-07 17:25

> [...]

> Ja det ville jo være synd, om den blot skulle "hænge ud" derhjemme

Helt sikkert, men da jeg ikke har købt den endnu, er det vel blot det man
kalder fremtidsudsigter/drømme.

Fra : ums[3460]

Dato : 04-02-07 14:38

> Så er den kommet mere officiel info om den nye Volvo V70.
>
> Jeg synes den er rimelig pæn.
>
> Den vil åbenbart anvende T6-motoren i den.
>
> http://www.volvocars.dk/campaigns/MY08/AllNewV70/V70PR/default.htm

Synes bagenden er blevet grim ifht. V70N-01 til 07.. men det jo nok en
vanesag... ;)

Fra : BJ

Dato : 04-02-07 15:19

"ums[3460]" <upi[fjern]@[dette]dadlnet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Synes bagenden er blevet grim ifht. V70N-01 til 07.. men det jo nok en
> vanesag... ;)

Mon det ville hjælpe at pille de enorme bogstaver af?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : ums[3460]

Dato : 05-02-07 16:36

> "ums[3460]" <upi[fjern]@[dette]dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Mon det ville hjælpe at pille de enorme bogstaver af?

Det er nu snarere den runding der er, som virker forstyrrende. Altså den der
går rundt om nummerpladen nedadtil, og fortsætter op til bagruden...
Uden bogstaver forværres det nok...

Fra : BJ

Dato : 05-02-07 16:50

"ums[3460]" <upi[fjern]@[dette]dadlnet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er nu snarere den runding der er, som virker forstyrrende. Altså den
> der går rundt om nummerpladen nedadtil, og fortsætter op til bagruden...

Njaee .. hvis noget er forstyrende, så synes jeg det er lygtehusene på selve
bagklappen.

> Uden bogstaver forværres det nok...

Her vil jeg netop mene det forstyrrende, bogstaverne, skulle væk, da det
giver mere uforstyrret overflade = blik.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : ums[3460]

Dato : 05-02-07 18:43

> "ums[3460]" <upi[fjern]@[dette]dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Njaee .. hvis noget er forstyrende, så synes jeg det er lygtehusene på
> selve bagklappen.

Ja det er nok det jeg mener...

> Her vil jeg netop mene det forstyrrende, bogstaverne, skulle væk, da det
> giver mere uforstyrret overflade = blik.

Ja, det som man ser det.. Jeg synes at bogstaverne fjerner lidt blikket fra
lygtehuset...
Men du har ret i at en uforstyrret overflade giver et roligere indtryk af
bilen...
Jeg tror dybest set at vi er enige.

Fra : BJ

Dato : 05-02-07 19:12

"ums[3460]" <upi[fjern]@[dette]dadlnet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg tror dybest set at vi er enige.

O.k.

I samme moment giver den nye V70 et godt indtryk af, hvordan den faceliftede
S40 og i særdeleshed V50 vil se ud.

Baglygtearrangementet vil givetvis gå igen på V50.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : erik.boersting@gmail~

Dato : 06-02-07 11:15

On 4 Feb., 14:38, "ums[3460]" <upi[fjern]@[dette]dadlnet.dk> wrote:

> Synes bagenden er blevet grim ifht. V70N-01 til 07.. men det jo nok en
> vanesag... ;)

tilvendingssag måske? Mine første tanker når jeg ser bagenden går på
en 10 år gammel Lancer (undskyld .

vh, Erik.