Bilsvindler?
Fra : Ukendt

Dato : 02-02-07 23:49

Hej

Sidder og kigger på følgende annonce og fatter nada
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showpics.asp?id=742500309&page=1

Hvordan kan manden skrive ST200 når den ikke har skørter og ST200 spoilere.
Ja der mangler stort set alt hvad der skulle gøre bilen til en ST200.
Når han så oven i købet skriver at den skulle være sølvmetal, så må manden
da være komplet idot )

--
Tom

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 02-02-07 23:58

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> writes:

> [...]
> Ja der mangler stort set alt hvad der skulle gøre bilen til en ST200.
> Når han så oven i købet skriver at den skulle være sølvmetal, så må manden

Det ka' jo smut' det skidt. Hvad mener I så om denne?

http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=281800614&page=1

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 00:06

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Det ka' jo smut' det skidt. Hvad mener I så om denne?
>
> http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=281800614&page=1

UdFORDrende FORDi den har håndsving. Skulle være enestående til at brække en
tommelfinger hvis motoren slår tilbage

--
Tom

Fra : Esben Tærsker

Dato : 03-02-07 00:10

Peter Dalgaard wrote:

> Det ka' jo smut' det skidt. Hvad mener I så om denne?
>
> http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=281800614&page=1

Hehe, aut? Automatgear?!? ...og fartpilot...! Det må vist være
eftermonteret...!

/Esben

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 01:38

"Esben Tærsker" <""esben\"@e$$ers.dk"> skrev i en meddelelse

> Hehe, aut? Automatgear?!? ...og fartpilot...! Det må vist være
> eftermonteret...!
>
> /Esben

LOL... gad vide om den også har ESP ?!?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-02-07 03:31

On Sat, 03 Feb 2007 00:09:37 +0100 Esben Tærsker <""esben\"@e$$ers.dk">
sent the following smoke signals:

>Hehe, aut? Automatgear?!? ...og fartpilot...! Det må vist være
>eftermonteret...!

Fartpilot må være en henvisning til konen.
Hun er så også samtidig navigationsanlægget...

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

Abu Laban is dead.
May he Rest In Piss.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 03-02-07 05:41

Peter Dalgaard skrev:

> Det ka' jo smut' det skidt. Hvad mener I så om denne?
>
> http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=281800614&page=1

Jeg kan godt lide at den har fartpilot
Kai

Fra : Troels Hansen

Dato : 03-02-07 13:32

Fister Løgsovs skrev:

> Jeg kan godt lide at den har fartpilot
> Kai

Det kunne jo være at der blev ment at hvis man bare holdet speederen i
bund passer det med at den kan køre 50.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 03-02-07 15:58

Troels Hansen <idle@lalala.dk> writes:

> Det kunne jo være at der blev ment at hvis man bare holdet speederen i
> bund passer det med at den kan køre 50.

Hvilken speeder? Den har håndgas. Sådan en ka'l kontrolleres på ret
spøjs vis: venstre pedal styrer 1./2. gear, den i midten vælger
bakgear, og den højre bremser (sådan da...). Der er ingen
koblingspedal, men parkeringsbremsen kobler automatisk ud. Fantastisk
maskine, men vist ikke helt ufarlig for ejeren.

(http://www.answers.com/topic/model-t-ford)

Fra : Jens G

Dato : 03-02-07 14:50

On Sat, 03 Feb 2007 05:41:23 +0100, Fister Løgsovs
<Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

>Jeg kan godt lide at den har fartpilot

Den har måske håndgas?

--
Jens G
Jeg har IP telefoni hos http://www.everlove.dk

Fra : Niels Pein

Dato : 04-02-07 02:27

"Peter Dalgaard" skrev ...

> Det ka' jo smut' det skidt. Hvad mener I så om denne?
>
> http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=281800614&page=1

Jeg sidder lige og forestiller mig den med et sæt alu-basser på.
--
Niels

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 02-02-07 23:55

Føj, hvor er den dog grim!

"Bilspionenen", hehe - navnet giver ikke lige en fornemmelse af tryghed. ;)

Vh Rune
Honda Civic MB3

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 01:35

> [...]
> ST200.
> Når han så oven i købet skriver at den skulle være sølvmetal, så må manden

Mon ikke det er et mix-up af billederne. Forhandleren har 60 annoncer på
bilbasen, så det er måske kontoreleven, der har fået opgaven, med at ligge
billeder og tekst på nettet og har så, et eller andet sted, kludret i det

/LarsZK

Fra : Fam. Olsen

Dato : 05-02-07 17:36

"LarsZK" <please..> skrev i en meddelelse

> [...]
> billeder og tekst på nettet og har så, et eller andet sted, kludret i det

Jo det kan det være. Det kan også være en der lige er kommet ind og at de
ikke har nået at tage billeder af den endnu. Så har de bare smidt nogle
billeder på fra arkivet. Det er der faktisk mange forhandlere der gør.
Indtil fotografen har været forbi.

MVH Niels

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 03-02-07 08:23

Hej

Tom wrote:
> [...]
> Ja der mangler stort set alt hvad der skulle gøre bilen til en ST200.
> Når han så oven i købet skriver at den skulle være sølvmetal, så må manden

Der er rigtig mange som sælger deres biler for værende noget andet end
det det faktisk er. Jeg har jo selv lige pløjet mig igennem et hav af
annoncer og ringet på en nogle og når alt kom til alt, så var det en
model mindre eller i værste fald havde bilen ikke 72hk som angivet, men
kun 54hk. Nogle har gjort det bevist (tror jeg) og andre var uvidende om
det fordi de ikke lige kendte så meget til mærket.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Mogens...

Dato : 03-02-07 15:23

> Hej

Hej du :)
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=4&id=11111111243823906&
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=10&id=11111111221531367&

> [...]
> ST200.
> Når han så oven i købet skriver at den skulle være sølvmetal, så må manden

Tom, du sku' bo, hvor jeg bor - så kunne du dagligt savle over ST220
i diverse afskygninger. Alternativt se lidt på dén slags, du finder på
linket
i min signatur
--
/Mogens
www.youtube.com/watch?v=2-pYen94aPc

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 15:50

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tom, du sku' bo, hvor jeg bor - så kunne du dagligt savle over ST220
> i diverse afskygninger. Alternativt se lidt på dén slags, du finder på

jow, men hvor jeg bor er biler over 1,0 ikke ønsket

--
Tom

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 03-02-07 16:07

> [...]
> ST200.
> Når han så oven i købet skriver at den skulle være sølvmetal, så må manden

Der findes sgu også bilsvindlere som kører rundt med skørter og dobbelt
auspuff og hele den thansenske musik - og så er der såmænd bare en lille
1.8'er under hjælmen...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 17:18

> Der findes sgu også bilsvindlere som kører rundt med skørter og dobbelt
> auspuff og hele den thansenske musik - og så er der såmænd bare en lille
> 1.8'er under hjælmen...

De får bare ikke den "respekt" som bilen burde udvise. Selv den mest friske
punto lægger sig gladeligt ud med sådan en 200 hestes satan )

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 03-02-07 18:33

Tom wrote:
> De får bare ikke den "respekt" som bilen burde udvise. Selv den mest
> friske punto lægger sig gladeligt ud med sådan en 200 hestes satan )

Det gør min bette Uno da også gerne

--
John Sahl

Fra : Bruno

Dato : 04-02-07 00:50

Andreas M. Hansen wrote:
> Der findes sgu også bilsvindlere som kører rundt med skørter og dobbelt
> auspuff og hele den thansenske musik - og så er der såmænd bare en lille
> 1.8'er under hjælmen...

Hov hov, hvad er der nu galt med 1.8

Mvh
Bruno

(Mazda MX-5 1.8 ejer)

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-07 22:52

Hvad med denne
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=656700189&page=16

LOL

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-02-07 00:56

On Mon, 5 Feb 2007 22:52:26 +0100 "LarsZK" <please..> sent the following
smoke signals:

>Hvad med denne
>http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=656700189&page=16

Og så en fattigmands-Ferrari:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=293001639&page=1

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

*Slettet af censuren af hensyn til de sarte mimoser
og Allan Krautwald*

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-07 16:10

LOL

Fra : Kell Petersen

Dato : 10-02-07 02:58

Ny Audi model

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-02-07 08:54

On Sat, 10 Feb 2007 02:57:46 +0100 "Kell Petersen"
<NOshivSPAM@VELprivat.dk> sent the following smoke signals:

>Ny Audi model

Æij?

--
Ondskabens Hotel bliver nu ryddet...

*Resten er slettet af censuren af hensyn til de sarte mimoser*