Hyundai tikker i ventiler???
Fra : B.M

Dato : 02-02-07 21:27

Min Hyundai 1,3 årg 2002 kørt 57.000 er begyndt at klikke i ventilerne, det
er ikke konstant, men kommer ind i mellem..Kan det have noget med olien at
gøre, den er skiftet for 6.000 km siden. Og er det skadeligt for motoren at
køre med.Håber at der er en som har forstand på det, som kan hjælpe med et
svar. Hilsen B.M.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 03-02-07 10:11

"B.M" <b.madsen@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Min Hyundai 1,3 årg 2002 kørt 57.000 er begyndt at klikke i ventilerne,
> det er ikke konstant, men kommer ind i mellem..Kan det have noget med
> olien at gøre, den er skiftet for 6.000 km siden.

Hvilken olie blev fyldt på?, og hvad forlanges. Det afgør, om det er
"normalt" eller skadeligt, men et sundedstegn er det nu ikke for så ny en
motor. Er du sikker på det er ventilerne?. Jeg har prøvet at remmen til
generatoren el. en ventil til udlufning af benzintanken, sagde sjove lyde.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 04-02-07 12:30

On Fri, 2 Feb 2007 21:26:49 +0100, "B.M" <b.madsen@mbox301.get2net.dk>
wrote:

> [...]
>køre med.Håber at der er en som har forstand på det, som kan hjælpe med et

Er du sikker på at det ikke kun er noget du hører, nåe du holder ved
siden af en anden bil der kører tomgang?

Det er jo langt fra alle biler der går så godt som en Hyundai.

--

Venlig hilsen
Folmer