Ærede hushjørnemekanikere, jeg mangler hjæ~
Fra : Henning Lund

Dato : 02-02-07 20:29

Min søn går på teknisk skole, han mangler en opgave at lave de
sidste måneder han skal være der. Er der nogen her i gruppen der
har tegninger til et værktøjskab som bla. flere mekanikere har,
den type med hjul under?
Hvis ingen har tegninger, er der så evt. nogle der har målene og
evt. billede af et?

pft.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : alexbo

Dato : 02-02-07 20:44

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev

> Hvis ingen har tegninger, er der så evt. nogle der har målene og evt.
> billede af et?'

På nedenstående link er flere skabe, og google kan uden tvivl finde flere.

http://www.witre.dk

mvh
Alex Christensen

Fra : André S Hansen

Dato : 02-02-07 20:57

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til et værktøjskab som bla. flere mekanikere har, den type med hjul under?
> Hvis ingen har tegninger, er der så evt. nogle der har målene og evt.

http://www.stilesdesigns.com/toolbox.html

Sorry, kunne ikke lade være.

Mon ikke, man kan finde noget på nettet.

André S Hansen

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-02-07 21:27

"André S Hansen" <bobbleboyfjerndette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.stilesdesigns.com/toolbox.html

Dooooh. Der er sq da ingen hjul under.
Det bad han jo om. Tag dig dog sammen og kom med
noget funktionelt. *GGG*

Fra : Anders Majland

Dato : 02-02-07 21:31

> Min søn går på teknisk skole, han mangler en opgave at lave de sidste
> måneder han skal være der.

Hvad med at lave en mc lift - nu er tegninger jo lige postet

/A

Fra : Henning Lund

Dato : 02-02-07 22:33

Anders Majland skrev:

> Hvad med at lave en mc lift - nu er tegninger jo lige postet
>
> /A

Øh joe men hvor er der et link til mc liften? Værktøjsskabet
mangler jeg egentlig mest

Fra : Max

Dato : 02-02-07 22:45

Hej Henning

> Øh joe men hvor er der et link til mc liften? Værktøjsskabet

Tegningerne til MC liften er postet i dk.binaer

--
Mvh Max

Fra : Perminator

Dato : 02-02-07 23:44

> Hej Henning

> Tegningerne til MC liften er postet i dk.binaer
>
> --
> Mvh Max

Jeg vil gerne stemme for en MC-lift, og har et godt bud med arbejdstegninger
på dette link, som tidligere er postet i denne gruppe:
http://www.honet.dk/

vh
--
"Perminator"
Per Misser

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-02-07 00:49

"Perminator" <per.misserfjern@mail.dk> writes:

> Jeg vil gerne stemme for en MC-lift, og har et godt bud med
> arbejdstegninger på dette link, som tidligere er postet i denne
> gruppe:

Bemærk at tråden er krydspostet mellem dk.fritid.bil,
dk.fritid.hus-og-have og dk.fritid.motorcykel. Det ville have været
flinkt at have nævnt det i det oprindelige indlæg, da det desværre
ikke er alle newsreadere der viser det.
--
Mvh Jes Vestervang

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-02-07 16:18

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> writes:

> Hva har det at sige??

Bl.a. at det ikke længere giver mening at hentyde til at noget er
blevet postet før i "denne gruppe" (det citerede refererede til
mc-gruppen). Derudover bør gruppespecifikke kommentarer kun blive
sendt til den relevante gruppe osv. Det lyder måske lidt ligegyldigt,
men det giver tit en del kværuleren når folk tror at der er fremmede i
deres gruppe som snakker off-topic.
--
Mvh Jes Vestervang

Fra : Rubberduck

Dato : 05-02-07 01:36

> [...]
> til et værktøjskab som bla. flere mekanikere har, den type med hjul under?
> Hvis ingen har tegninger, er der så evt. nogle der har målene og evt.

Desværre, men måske dimensionerne på et fuglehus

vh
Ole H