Visker kører som vinden blæser Toledo (Gol~
Fra : Leif Langgaard

Dato : 02-02-07 15:19

Hej

Sidder timeren i relæet (19) eller sidder den et andet sted?

Jeg har haft relæ nummer 99 monteret, men det var samme dårlige resultat.

Bilen er fra 98/99

Har nogen tip til hvor fejlen kan være?

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-02-07 15:52

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sidder timeren i relæet (19) eller sidder den et andet sted?
>
> Jeg har haft relæ nummer 99 monteret, men det var samme dårlige resultat.

Med min 01 Leon er der et stelpunkt uder rattet. Der sidder stel åbenbart
til visker armen og hvis den bolt er ved at falde af så stel kan komme og gå
hvorved viskeren får sit eget liv.
Efter bolten blev strammet var alt ok igen

/Dennis

Fra : Leif Langgaard

Dato : 02-02-07 17:14

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:45c35027$0$194$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> gå hvorved viskeren får sit eget liv.
> Efter bolten blev strammet var alt ok igen

Jeg vil prøve at se efter, men gerne have flere tip, inden jeg skiller bilen
af

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-02-07 18:05

Leif Langgaard skriver:

> Har nogen tip til hvor fejlen kan være?

Hvis du lige kommer med lidt flere informationer om, hvad viskeren
gør.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Leif Langgaard

Dato : 02-02-07 18:55

> Leif Langgaard skriver:

> Hvis du lige kommer med lidt flere informationer om, hvad viskeren
> gør.....

Hej Klaus.

Viskeren starter umotiveret, selv om viskerkontaktarmen står på "slukket",
der efter kan jeg ikke stoppe viskeren igen, hvis jeg så vipper et par gange
op og ned med armen, stopper den nogle gange, andre gange fortsætter den.
Hvis viskeren er stoppet, og jeg stiller armen på "interval", kan den ofte
køre et par gange med interval, men går så over på kontinuerlig drift, og er
så svær at stoppe igen.

Så der er ikke rigtig noget mønster!

Jeg tror dog lidt på den med manglende stel, hvad mener du?