toyota sportsvan 2,2 136 sol plus
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 02-02-07 00:44

kan der fåes chiptuning til denne, hvis, hvor ?

er der nogen der ligger inde med links til anmeldelser af modellen evt

Thomas

Fra : Thomas Landberg

Dato : 02-02-07 07:18

> kan der fåes chiptuning til denne, hvis, hvor ?
>
> er der nogen der ligger inde med links til anmeldelser af modellen evt

Der findes ingen decideret chiptuning så vidt jeg ved. Toyota'erne kører med
nogle specielle styrebokse hvor der ikke er en chip i som i de fleste andre
bilers styreboks. Eneste løsning er en boks, f.eks. som den jeg sælger.
Monterede en boks på en tilsvarende bil og den fik 156hk. Det er en rigtig
god motor, der er langt mere økonomisk end versionen med 177hk.

--

Thomas Landberg - www.landberg.dk
Chiptuning/OBD-tuning inkl. måling på felt: 3.995kr.

Fra : Jens

Dato : 02-02-07 12:30

"Thomas Kaarup" <thomas@thomaskaarup.com> skrev i en meddelelse
> kan der fåes chiptuning til denne, hvis, hvor ?
>
> er der nogen der ligger inde med links til anmeldelser af modellen evt
>
> Thomas

Prøv at høre toyota i flensborg om der ikke kan fås en original TTE
chiptuning til den.
Af uransagelige årsager vil toyota i DK ikke sælge deres egen TTE
chiptuning, med den undgår man ellers garantiproblemer.
MVH
Jens