Pizza olie med hvidløg på bilsædet :((((
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 27-01-07 12:39

hejsa, var så heldig at skulle have pizza igår, plejer at sætte bakkerne i
bunden af bilen men der stod en taske så satte dem bare på forsædet, da jeg
kom hjem var der så en stor plet ( 7 x 7 cm ) af pizza olie der dufter ( nu
lugter ) af hvidløg... hvordan får jeg det fjernet bedst muligt ?

Mvh

Lars Bisgaard

der desværre ikke har lædersæder ;(

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 27-01-07 16:31

"Lars Bisgaard" <lcbFJERN@DETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
news:45bb39fb$0$195da jeg
> kom hjem var der så en stor plet ( 7 x 7 cm ) af pizza olie der dufter (
> nu lugter ) af hvidløg... hvordan får jeg det fjernet bedst muligt ?

Lunket vand med opvaskemiddel, evt tæpperens, til fedtstoffet + aftørring.
Rodalon plejer at tage organiske lugte, evt. lad en skål eddike stå i bilen
natten over.

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 27-01-07 21:02

Tjae Lars
Der er også muligheden for at sælge bilen til en der ikke kan lugte
forskellen ......

OG så kan du jo bare hægte Traileren bagpå , næste gang du henter !

Prøv møbel rens (fra en "prof" møbel forretning), eller hvis du vil være
helt sikker - Et opshinings firma - som findes mange steder i de større byer
!
F.eks. det her : http://www.gladbil.dk/240-foer__efter.htm

Kim

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-01-07 11:05

"Lars Bisgaard" <lcbFJERN@DETTEmail.dk> wrote in message
> [...]
> jeg kom hjem var der så en stor plet ( 7 x 7 cm ) af pizza olie der dufter
> ( nu lugter ) af hvidløg... hvordan får jeg det fjernet bedst muligt ?

Jeg fik det på et par bukser engang. Almindelig vask kunne ikke tage hverken
lugten eller fedtpletten.
Men da jeg gned ufortyndet opvaskemiddel på og lod det trække lykkedes det.
Vil tror at det også kan gøre tricket for dig.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Tue Jensen

Dato : 28-01-07 12:11

On Sat, 27 Jan 2007 12:39:22 +0100, Lars Bisgaard wrote:

> [...]
> kom hjem var der så en stor plet ( 7 x 7 cm ) af pizza olie der dufter ( nu
> lugter ) af hvidløg... hvordan får jeg det fjernet bedst muligt ?

Hvis det lykkes dig at finde en kur der virker er jeg meget interesseret
da, jeg har lavet samme tricks i en Citroen C4, dog uden lugten.
--
Tue Jensen
Seat Altea 2.0 TDI m. DSG