Citroen C1.
Fra : Henrik

Dato : 26-01-07 21:31

Hej NGer

Erfaringer med subject?

Henrik

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 29-01-07 13:29

Henrik wrote:

> Erfaringer med subject?

Erfaring og erfaring...

Jeg har kørt i en som lånebil mens Xsara'en var til service. Den kører sådan
set OK men den er godt nok bette. Jeg ville ikke bryde mig om at køre andet
end bykørsel i en C1.

Ebbe

Fra : Sætternissen

Dato : 29-01-07 13:55

"Henrik" <dyk@mil.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NGer
>
> Erfaringer med subject?

Identisk med Peugeot 107 og Toyota Aygo.

Jeg har (også) en 107'er og er glad for den specielt til de kortere ture.
Den kører godt - og den er nem at komme rundt med og ikke mindst parkere.
Pladsen inde i den er faktisk overraskende god - i hvertfald så længe man
ikke har brug for bagsædet.

Sæderne er lidt hårde og tophastigheden ikke høj nok til at jeg gider køre
til Jylland i den, men den følger pænt med på motorvejen omkring Kbh., hvor
hastigheden kan holdes under 130.

Knud

Fra : Henrik

Dato : 29-01-07 17:11

On 2007-01-29 13:54:53 +0100, "Sætternissen" <sattenisen@bat.lk> said:

> [...]
> køre til Jylland i den, men den følger pænt med på motorvejen omkring
> Kbh., hvor hastigheden kan holdes under 130.

Hej Knud.

Har faktik lige skrevet papire på en ny C1 Prestige, var ude og prøve
den, og var overrasket over pladsen i forhold til størrelsen, glæder
mig til at få den i næste uge.

Den er tænkt til at køre de 30 km til og fra arbejde hver dag (15 hver
vej) og fra tid til anden besøge de gamle 50 km. så set i forhold til
de 13 km min nuværende bil går på litteren holdt op mod C1's 21 så er
der god fornuft i det på regnearket, og autoriseret værksted ligger 300
meter fra døren.

Så umidelbart virker ideen god.

Henrik