Bilbatteri med 2+ 0g 2- poler
Fra : Autocadster

Dato : 25-01-07 22:48

Hvor kan man i storkøbenhavn købe batteri med 4 poler ?

Link ?

Autocadster / 2620

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 23:03

> Hvor kan man i storkøbenhavn købe batteri med 4 poler ?

Af nysgerrighed.. hvad skal du bruge det til?

Mvh
Morten

Fra : Autocadster

Dato : 25-01-07 23:05

Morten Juel har bragt dette til os:

> Af nysgerrighed.. hvad skal du bruge det til?

Bilens originale på det ene sæt og kraftige kabler til autostereo på
det andet

Autocadster / 2620

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 23:18

> Bilens originale på det ene sæt og kraftige kabler til autostereo på det
> andet

Tænkte det nok, hvorfor ikke bare bruge nogle:

http://starchild.dk/carstereo/kab1.jpg

???

de kan fås med 2x 50mm2 udgange..

Mvh
Morten

Fra : Autocadster

Dato : 26-01-07 00:47

Morten Juel kom med følgende:

> Tænkte det nok, hvorfor ikke bare bruge nogle:

> http://starchild.dk/carstereo/kab1.jpg

Dem har jeg liggende godt nok kun med 1x50 , hvor er de købt ?

Har du nogen ide til hvor eller hvilket mærke der sælger/laver de 4
polede batterier ?

Autocadster / 2620

Fra : mr j

Dato : 26-01-07 10:54

> Dem har jeg liggende godt nok kun med 1x50 , hvor er de købt ?

en tysk webshop, eller var det ebay.. måske

Mvh
Morten

Fra : mr j

Dato : 26-01-07 10:56
Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-01-07 06:17

Autocadster skriver:

> Bilens originale på det ene sæt og kraftige kabler til autostereo på
> det andet

Fordi ???

Skal det laves ordentligt, sætter man seperat generator og batteri på
til bilstereo, ellers bruger man bare det originale batteri og laver
plads nok på den eksisterende plus. Minus tager du bare på chassis.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : mr j

Dato : 26-01-07 10:47

> [...]
> til bilstereo, ellers bruger man bare det originale batteri og laver
> plads nok på den eksisterende plus. Minus tager du bare på chassis.

jow true, hvis det er et konkurrence anlæg.. ellers er det jo vanvid at gøre
sådan !!!

Mvh
Morten

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-01-07 18:40

"mr j" <Spam@spam.dk> skrev i en meddelelse news:45b9ce2c$0$49203

> jow true, hvis det er et konkurrence anlæg.. ellers er det jo vanvid at
> gøre sådan !!!

Er det ikke det i forvejen, at lede efter et batt. med 2 * poler?..
Migbekendt findes det ikke i handlen, så lav noget selv, det er ikke
rocketscience.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-01-07 19:25

mr j skriver:

> jow true, hvis det er et konkurrence anlæg.. ellers er det jo vanvid at gøre
> sådan !!!

Hvilken del af det jeg nævner ?

Fra : alexbo

Dato : 25-01-07 22:59

"Autocadster" skrev

> Hvor kan man i storkøbenhavn købe batteri med 4 poler ?

Det tror jeg ikke man kan,
men man kan købe polsko med påmonteret 10-12 mm gevindstykke, der kan sættes
mange kraftige kabler.

mvh
Alex Christensen

Fra : Autocadster

Dato : 26-01-07 01:11

Den 25-01-2007, skrev alexbo:
> "Autocadster" skrev

> Det tror jeg ikke man kan,
> men man kan købe polsko med påmonteret 10-12 mm gevindstykke, der kan sættes
> mange kraftige kabler.

De findes med 112% sikkerhed

Autocadster / 2620

Fra : alexbo

Dato : 26-01-07 10:07

"Autocadster" skrev

> De findes med 112% sikkerhed

Nja, måske eller måske nærmere en polsko med to tilslutninger.

Ford/Motorkraft laver batterier med en flad polsko stående på højkant med et
hul til kablet, det kunne man forestille i en forlænget udgave med to
tilslutninger.

mvh
Alex Christensen

Fra : Autocadster

Dato : 27-01-07 12:39

Den 26-01-2007, skrev alexbo:
> "Autocadster" skrev

> Nja, måske eller måske nærmere en polsko med to tilslutninger.

Nej med 4 poler 2x + & 2x -

Autocadster / 2620

Fra : Uffe Ravn

Dato : 27-01-07 15:25

Autocadster wrote:

> Hvor kan man i storkøbenhavn købe batteri med 4 poler ?

Banner laver et sådant batteri.

De sælges i Mobila i Slagelse, jeg ved ikke hvem der ellers forhandler dem.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Autocadster

Dato : 27-01-07 18:50

Uffe Ravn kom med følgende:

> Banner laver et sådant batteri.

> De sælges i Mobila i Slagelse, jeg ved ikke hvem der ellers forhandler dem.

Kanon har du ikke et link eller noget dr ligner :D

Autocadster / 2620