hjælp en ung gut, med ældre numre
Fra : KO

Dato : 28-06-01 20:16

Jeg skal bruge lidt hjælp. Jeg har fået lyst til at købe en masse CD'er, med gode gamle numre. Men men men..... hvad er det nu
kunstnere hedder?

Min smag er som følger:
Steivie Wonder (har geatest hits)
Righteous Brothers
Toto
Wham
Inxs
Erasure

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 28-06-01 21:28

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bruge lidt hjælp. Jeg har fået lyst til at købe en masse CD'er,
med gode gamle numre. Men men men..... hvad er det nu
> kunstnere hedder?
Huuu...det er da lidt svært........men ...eeeehh....
Fra 70erne kunne det være
----------------------
Gloria Gaynor
Donna Summers
Silver Convention
Tina Charles
The Archies
Gary Glitter
Carl Douglas
Earth, Wind & Fire
Tower of Power
Manhatten Transfer
Rubettes

80erne
----------------
Diana Ross
Lionel Ritchie/ the Temptations
Mezzoforte
David Sanborn ( hans funkplader....
Al Jarreau
Chaka Khan

tja..det var vist sådan lige...hvad huskere kunne komme op med. God jagt

Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk

Fra : KO

Dato : 01-07-01 11:48

Takker for dine bud.
P.g.a. af dig, har jeg nu mistet yderligere 250 kr. på cd'er

"Flying Hotdogs" <info@flyinghotdogs.dk> skrev

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 01-07-01 21:38

> Takker for dine bud.
> P.g.a. af dig, har jeg nu mistet yderligere 250 kr. på cd'er

*LOL*.......God fornøjelse med lytteriet..Bare sig til hvis der er flere
penge du vil af med på CD'er, så har vi nok et par bud eller 5 mere
mvh/ Søren og Anette