DVD til Touran
Fra : SKR

Dato : 24-01-07 16:49

Hej
Er der nogle der har nogle gode link til køb af dvd anlæg til touran enten
som loftsskærm eller til nakkestøtterne.
både danske og udenlandske er velkomne.

Søren

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 24-01-07 18:32

Hva med denne
http://www.biludstyr.dk/produkter/nyheder/batonnakkestotter/

Kim

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 24-01-07 22:37

Kim Bonnesen skrev:
> Hva med denne
> http://www.biludstyr.dk/produkter/nyheder/batonnakkestotter/
>
> Kim
>

> "SKR" <ramlovFJERN@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

Den syntes jeg godt nok er meget dyr. Okay, der er selvfølgelig en
afspiller indbygget også, men jeg vil nu hellere kunne bestemme lidt,
hvad det er skal slås om at se på bagsædet, så derfor vil jeg have en
afspiller monteret foran (evt. istedet for den originale radio) og så en
skærm i loftet, eller to i nakkestøtterne. I en Touran er der jo lidt
højere til loftet, og så vil jeg foreslå denne model :

http://www.jariauto.dk/shop/default.asp - og søg på varenummer 229703.
Hvordan det så er at få en anden afspiller monteret i en Touran ved jeg
ikke, for jeg har endnu ikke været inde i den model, og ved derfor ikke
hvordan den ser ud, og om det i det hele taget er muligt.

Mvh.

Jesper

Fra : Elmer Fjort

Dato : 25-01-07 00:13

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@host.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Søg på Ebay.de Der kommer en del hits frem, og mange af den er både
ret avanceret men ikke
så sindsyge dyre.

Elmer

Fra : Galaxy