Her tjenes der penge på at lave biler.
Fra : BJ

Dato : 24-01-07 15:23

Porsche kan tjene penge på deres biler.

Det er der andre, der ikke kan, men heldigvis har de så en volumen, der
(måske) kan kompensere for det.

http://epn.dk/international/article17874.ece

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 24-01-07 17:15

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Porsche kan tjene penge på deres biler.
> Det er der andre, der ikke kan, men heldigvis har de så en volumen, der
> (måske) kan kompensere for det.
> http://epn.dk/international/article17874.ece

Nu kan jeg som sædvanlig ikke åbne de der .ece link, men det kan vel
ikke undre, at en fabrik, der kører med samme model i over 40 år, gir
økonomiks pote

Fra : BJ

Dato : 24-01-07 17:18

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nu kan jeg som sædvanlig ikke åbne de der .ece link, men det kan vel
> ikke undre, at en fabrik, der kører med samme model i over 40 år, gir
> økonomiks pote

LOL...jeg tænkte nøjagtig det samme, da jeg læste artiklen.

Prøv om du kan starte her: http://www.epn.dk

Kan du det, såå finder du artiklen ned i bunden.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 24-01-07 17:30

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> LOL...jeg tænkte nøjagtig det samme, da jeg læste artiklen.

Men der er dælme også sket noget udvikling da!
Fra en 120 hk's maskine til en 500 hk's - i princippet i samme karrosse

> Prøv om du kan starte her: http://www.epn.dk

Nope

Fra : BJ

Dato : 24-01-07 17:31

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nope

Opgrader til den nye Explorer. Du må have en fejl på putteren.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~