Re: nissan hopper
Fra : Ukendt

Dato : 22-01-07 21:32

FUT fra dk.teknik.bil

Tror måske at spørsmålet også hører hjemme her - hvis ikke, så modtages pisk
og skælud vel også ;)

>Hej!

>Har en Nissan Sunny fra 91`- den med elektrisk karburator - tror jeg nok!
>Det er en Y10 model Stc. jeg bruger i mit firma.
Den er de sidste 14 dage begyndt at hoppe(læs: sætte >ud kortvarigt ca 1/2
sek.) - men kun når man har nået ønsket hastighed, >altså ikke ved
acceleration.
>Det er ligegyldigt om bilen er varm eller kold.
Har den et tændingsproblem, eller skal den bare have en >gang frostvæske?

/HB