Er der nogen der kender "Master Guardian S~
Fra : Tom Bisgård Sørensen

Dato : 22-01-07 16:09

Hej,

I min gamle Honda (1998) sidder en uoriginal alarm med navnet Master
Guardian MG3S.
Jeg kunne frygteligt godt tænke mig at få fat en ekstra
fjernbetjeningsenhed, da knapperne på de to jeg har, er meget ustabile.

I montage- og brugsvejledning står firmaet "Master Guardian Scandinavia
ApS, DK-2610 Rødovre" nævnt. Jeg har googlet og søgt på Krak uden held.

Er der nogen, der kender noget til sådan en alarm eller til firmaet
(som jeg frygter ikke findes længere) eller måske bare ved hvem der kan
kode en ny fjernbetjening? - jeg har serienummeret og den personlige
kode?

- Tom

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 22-01-07 23:28

"Tom Bisgård Sørensen" <tomsoro@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg frygter ikke findes længere) eller måske bare ved hvem der kan kode en
> ny fjernbetjening? - jeg har serienummeret og den personlige kode?

Du har ret i din frygt. Et opslag på cvr.dk viser at elskabet gik konkurs i
2000 - så behøves du da i det mindste ikke lede mere efter netop det.
Ved desværre ikke om der er andre der har overtaget mærket.
Man kunne måske prøve at finde ud af hvor den nuværende alarm blev monteret
og så af den vej prøve om det kan kaste noget af sig.
Held og lykke med projektet.

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-01-07 06:07

Ole Gaarde Kristensen udtrykte præcist:
> [...]
> Man kunne måske prøve at finde ud af hvor den nuværende alarm blev monteret
> og så af den vej prøve om det kan kaste noget af sig.

Prøv at søge lidt på Ebay.de, eller ebay.co.uk
Kai