Stort uheld på Køgemotorvejen.
Fra : BJ

Dato : 22-01-07 14:47

Lige nu på News vises et stort uheld på Køgemotorvejen.

Ca. 50 til 100 potter er baldret sammen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : -=JF=- arb

Dato : 22-01-07 15:28

> Lige nu på News vises et stort uheld på Køgemotorvejen.
>
> Ca. 50 til 100 potter er baldret sammen.

Ja - og gæt hvem der skal fra lufthavnen til Ishøj om en halv times tid :-/
Overvejer at blive på jobbet en time eller to ekstra!

Mvh John

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-01-07 15:54

-=JF=- arb wrote:

> Ja - og gæt hvem der skal fra lufthavnen til Ishøj om en halv times
> tid :-/ Overvejer at blive på jobbet en time eller to ekstra!

Det vil nok være en fordel, man har nu fået åbnet det ene spor, men banen
imod autoværnet bliver først ryddet når eftermiddagstrafikken er afviklet.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : -=JF=-

Dato : 22-01-07 19:25

Uffe Ravn har bragt dette til verden:

> Det vil nok være en fordel, man har nu fået åbnet det ene spor, men banen
> imod autoværnet bliver først ryddet når eftermiddagstrafikken er afviklet.

Der var nu ingen problemer, what so ever.

Min chef kørte fra lufthavnen kl 16, og han ringede til mig kl 16:20 og
sagde at nu kørte han fra i Ishøj, og farten havde ligget på ca. 100
det meste af vejen.

Jeg var på vej op af P-kælderen da han ringede, og jeg kom også til
Ishøj på små 20 minutter.

Men ) bossen ringede til mig ved 17:30 tiden, og da var han ikke
nået Solrød endnu

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-07 17:33

BJ wrote:
> Lige nu på News vises et stort uheld på Køgemotorvejen.
>
> Ca. 50 til 100 potter er baldret sammen.

Afstand, afstand, afstand....!

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-07 18:00

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> Afstand, afstand, afstand....!

hmmm, jeg kører stadig rundt med SOMMERdæk

--
Tom

Fra : Mogens...

Dato : 22-01-07 18:28

> hmmm, jeg kører stadig rundt med SOMMERdæk

Jep, det kører fint :)
Hva mon de viser i DR TV om et par minutter?

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-07 18:38

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, det kører fint :)
> Hva mon de viser i DR TV om et par minutter?

Biler som er kørt "galt". Nogen sikkert også med vinterdæk :o/

--
Tom

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-01-07 01:50

Tom skrev:
> hmmm, jeg kører stadig rundt med SOMMERdæk

Om du kørte med sommer eller vinterdæk den dag havde ikke gjort nogen
forskel. Det var blank is du skulle køre på, og der hjælper vist kun pigdæk.

--
MVH Finn Tid at hejse flaget!!!
Der er fundet en kræftform rygning IKKE får skylden for.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-01-07 01:48

BJ skrev:
> Lige nu på News vises et stort uheld på Køgemotorvejen.
> Ca. 50 til 100 potter er baldret sammen.

Blev selv kraftigt forsinket at omtalte uheld.

Og jeg finder det påfaldende at kun de ca. 8 km mellem
udfletningen/sammenfletningen, mellem E20 og E47/E55, og Borup afkørslen
skulle være udsat for et, meget, lokalt snevejr.

Der var da sne, før og efter det pågældende stræk, men ikke i en
mængde/form så det gjorde kørsel umulig.

Om eftermiddagen, mandag, blev det sagt i radioen at strækningen ville
blive holdt lukket indtil der var blevet saltet. Men tirsdag morgen
omkring kl 8 var der stadig ikke saltet.

Jeg håber der er en vejformand (eller hvem der nu bestemmer hvornår og
hvor meget der skal saltes) der har meget røde ører.

M.a.o. havde der været saltet til samme tid og i samme mængde som på
strækningerne vest for Borup og øst for sammenfletningen havde de fleste
af, måske alle, ulykkerne været undgået.

Da jeg onsdag eftermiddag kørte på strækningen igen talte jeg hvor mage
spor der var efter køretøjer der havde været ude at botanisere. Og på de
ovennævnte 8 km kom jeg til 40, alene i østgående retning. (Det er
blevet for mørkt til at se noget når jeg kommer vestgående, så der har
jeg ikke fået talt.