Skilt på M3 sydgående
Fra : zillyink

Dato : 22-01-07 12:47

Har i dag, da jeg kom ind på M3 ved Jægersborg, set et skilt med
titlen "arbejdskørsel tillat"

Er skilteproducenterne norske eller hva´?

Fra : Mogens...

Dato : 22-01-07 18:36

"zillyink" <zillyink@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Har i dag, da jeg kom ind på M3 ved Jægersborg, set et skilt med
> titlen "arbejdskørsel tillat"
> Er skilteproducenterne norske eller hva´?

Skiltet står sikkert ved den vej, der er langs motorvejen. Den må
kun benyttes til arbejdskørsel, hvis du skulle få lyst, når der er kø

Fra : Mogens...

Dato : 22-01-07 18:36

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> "zillyink" <zillyink@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Skiltet står sikkert ved den vej, der er langs motorvejen. Den må
> kun benyttes til arbejdskørsel, hvis du skulle få lyst, når der er kø

De er jo ved at bygge om dér - hvis nogle jyder ikke forstår

Fra : FBJ

Dato : 22-01-07 18:53

Mogens... wrote:
> De er jo ved at bygge om dér - hvis nogle jyder ikke forstår

øhh; staver jyderne "tillat" når vi andre skriver tilla-D-t
--
F.B.J.

Fra : JS

Dato : 22-01-07 19:08

Mogens... wrote:
> "Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> De er jo ved at bygge om dér - hvis nogle jyder ikke forstår

Spørgsmålet er hvem der ikke forstår...

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-07 19:09

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Spørgsmålet er hvem der ikke forstår...

Mogens er også gammel jyde

--
Tom

Fra : -=JF=-

Dato : 22-01-07 19:27

Mogens... udtrykte præcist:

> De er jo ved at bygge om dér - hvis nogle jyder ikke forstår

Hovmod står for fald

--
Mvh. John

Fra : Mogens...

Dato : 22-01-07 20:01

Det var sgu da helt vild hvilke kommentarer man får
Jeg forklarer blot, at man er ved at ombygge 12 km motor-
ringvej ved Kbh - og det er ikke alle jyder, der ved det,
idet de ikke kommer regelmæssigt i byen. Andet er der
ikke i det, mand

Fra : Leonard

Dato : 22-01-07 20:28

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> wrote:

>Det var sgu da helt vild hvilke kommentarer man får
>Jeg forklarer blot,

Men har du opdaget pointen med at det ikke er skiltet, men stavefejlen
på skiltet der er til debat her?

At der er vejarbejde kan selv den sløveste hollænder sgu da se, hvis
han kører på den vej

--
Leonard

Fra : Mogens...

Dato : 22-01-07 20:36

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> Men har du opdaget pointen med at det ikke er skiltet, men stavefejlen
> på skiltet der er til debat her?

Nej overhovedet ikke - jeg regnede med at stavefejl var tilladt
som i nyhedsgruppen her :)

> At der er vejarbejde kan selv den sløveste hollænder sgu da se, hvis
> han kører på den vej

Hvis de så ikke kommer der?

Fra : Leonard

Dato : 22-01-07 20:42

>Hvis de så ikke kommer der?

Så er de sgu nok også ret ligeglade med hvordan der er stavet på
skiltet

--
Leonard

Fra : Mogens...

Dato : 22-01-07 20:52

> Så er de sgu nok også ret ligeglade med hvordan der er stavet på
> skiltet

Man kan aldrig vide...