Lader
Fra : LK

Dato : 21-01-07 16:20

Jeg overvejer at anskaffe en lader.

Er der nogen der har erfaringer med hvilken type/fabrikat der er bedst?

Fra : Martin Bak

Dato : 21-01-07 16:57

"LK" <convll@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at anskaffe en lader.
>
> Er der nogen der har erfaringer med hvilken type/fabrikat der er bedst?

Hvad skal den bruges til?

Martin

Fra : Brian

Dato : 21-01-07 17:45

LK wrote:
> Jeg overvejer at anskaffe en lader.
>
> Er der nogen der har erfaringer med hvilken type/fabrikat der er
> bedst?

Jeg har haft sådan en som denne nogle år efterhånden:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4572&n=10&KundeID=

Den gør jobbet fint, eneste minus ved den er at den kun er til 12V, og de
lusede klemmer.

/Brian

Fra : Niels Bengaard

Dato : 21-01-07 18:02

> Jeg overvejer at anskaffe en lader.
>
> Er der nogen der har erfaringer med hvilken type/fabrikat der er bedst?

Jeg købte en fra CTEK, de er supersmarte, ikke noget med en stor metalkasse.
Alligevel kan de lade med stor styrke, men de koster lidt mere end hvad man
ellers giver ud.
Du kan selv kigge hvis det har interesse, de forhandles rundt omkring i
Danmark også.

http://www.ctek.com/index2.asp

Mvh Niels