Apropos el-biler.
Fra : BJ

Dato : 18-01-07 11:24

Som en nævnte i en anden tråd "så er der olie nok".

Det er nu ikke lige det denne ekspert på området spår:

http://borsen.dk/nyhed/102379/

Jeg tror, jeg beholder den gamle potte lidt endnu..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 18-01-07 22:40

> Som en nævnte i en anden tråd "så er der olie nok".
>
> Det er nu ikke lige det denne ekspert på området spår:
>
> http://borsen.dk/nyhed/102379/

Fremtiden er jo det sværeste at spå om. Og selvfølgelig kommer der
prisstigninger på en efterspurgt vare, længe inden den slipper op. Det vil
blot sætte gang i de tiltag, der senere alligevel skal til for at skaffe
samfundene energi, når olien begynder at slippe op. Så lad os bare få skabt
lidt usikkerhed, jo før jo bedre.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : BJ

Dato : 18-01-07 22:44

KLIP

> Så lad os bare få skabt
> lidt usikkerhed, jo før jo bedre.

Jep, så stiger mine aktier også til uanede højder, men det var ikke lige
det, du havde i tankerne.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 18-01-07 22:56

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev >
> Jep, så stiger mine aktier også til uanede højder, men det var ikke lige
> det, du havde i tankerne.

Det skal du ikke glæde dig til, for så tør du jo aldrig at sælge dem, og får
søvnløse nætter osv.

Nej, jeg tænkte at det ville blive spændende at følge med i den krig der
bliver om de bedste løsninger, det er i hvert fald noget mere spændende end
Mellemøst-krig....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : BJ

Dato : 18-01-07 22:58

KLIP

> Det skal du ikke glæde dig til, for så tør du jo aldrig at sælge dem, og
> får
> søvnløse nætter osv.

Det har jeg nu aldrig haft svært ved og søvnløse nætter har jeh heller
ikke.

> Nej, jeg tænkte at det ville blive spændende at følge med i den krig der
> bliver om de bedste løsninger, det er i hvert fald noget mere spændende
> end
> Mellemøst-krig....

Det har du ret i, men den bliver sikkert lige så "blodig" både for
investorer og lønmodtagere.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~