Højtalere
Fra : Christian Stidsen

Dato : 17-01-07 21:37

Jeg har et par højtalere liggende som jeg ikke rigtig ved ret meget om.
Det eneste jeg kan se på dem er påskriften: VIETA P-6930-C

Er der nogen der ved noget om hvad det er for højtalere ?
- kan de måske sælges ? Og i så fald til hvilken pris ?

På forhånd tak!

Christian Stidsen

--
Citroën Xsara 2.0 Diesel
Yamaha FZS600

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 18-01-07 21:43

Christian Stidsen skrev:
> [...]
>
> Er der nogen der ved noget om hvad det er for højtalere ?
> - kan de måske sælges ? Og i så fald til hvilken pris ?

Jeg vil tro at hvis du hælder frisk sprinklervæske på dem og skifter
deres viskerblade så bliver lyden så skarp at du kan have held af at
sælge dem i den nyhedsgruppe hvor den slags normalt foregår
news://dk.marked.privat.radio+hifi ;)

Mvh
Claus

Fra : Christian Stidsen

Dato : 19-01-07 09:01

Claus Nygaard-Pedersen <nomail@nomail.dk> wrote in news:45afdbc1$0$49199
$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> deres viskerblade så bliver lyden så skarp at du kan have held af at
> sælge dem i den nyhedsgruppe hvor den slags normalt foregår

Tænkte blot at når det var auto-højtalere var det nemmere at finde nogen i
denne gruppe der måske vidste hvad det var for nogen - for derefter at
sælge dem i den anden gruppe!

Christian

Fra : Karsten H.

Dato : 19-01-07 11:58

Christian Stidsen wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der ved noget om hvad det er for højtalere ?
> - kan de måske sælges ? Og i så fald til hvilken pris ?

Prøv dk.marked.privat.bilstereo