Hjælp hvad sker der med min Peugeot 405
Fra : Mr. Nobody

Dato : 15-01-07 22:50

Hej

Ja jeg har fået det mærkelige problem at lyset forskællelige steder i bilen
forsvinder,Først forsvandt posion lyset i de forreste lygter,så gik lyset i
en af knapperne til vindusoprul,så kom turen til lyset i varmeindstillings
knapperne,og her i dag opdagede jeg så at begge baklys var væk,skal jeg
forvente at hele bilen bliver mørklagt inde længe? Der er ikke gået nogle
sikringer.

Er der mon en der har en ide til hvad der er sket,og evt. kan sige hvor jeg
skal begynde at løse problemet hende,

Hilsen Jesper
http://www.wanted-more.dk/

Hellere komme for sent i dette liv, end for tidligt i det næste.

Fra : Mikkel Lund

Dato : 15-01-07 22:53

Mr. Nobody skrev:
> [...]
> sikringer.
>
> Er der mon en der har en ide til hvad der er sket,og evt. kan sige hvor jeg

Jeg tænker overspænding, nok pga. defekt ledekredsløb.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Leif Langgaard

Dato : 15-01-07 22:54

"Mr. Nobody" <mr-nobody@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der mon en der har en ide til hvad der er sket,og evt. kan sige hvor
> jeg skal begynde at løse problemet hende,

Det kan være tilfældigt, men der er også noget med et laderelæ der kan være
i stykker og give for høj spænding på systemet!

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : Mr. Nobody

Dato : 15-01-07 22:59

Hej

Det kan man da kalde for hurtige svar.

I skal have mange tak for svarene jeg må prøve at se om det kan være det.

Tak

Fra : Mr. Nobody

Dato : 15-01-07 23:15

Hej igen

Jeg var vist lidt for hurtig til at skrive det første indlæg,for jeg glemte
en vigtig ting nemlig at pærerne i posion lygterne og i baklygterne ikke er
sprunget.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 16-01-07 05:57

Mr. Nobody skrev den 15-01-2007:
> [...]
> en vigtig ting nemlig at pærerne i posion lygterne og i baklygterne ikke er

Jeg gætter på at din stel på et eller flere steder er tæret, og har
dårlig kontakt.
Kai