Kopiere nøgle med startspærre
Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 15:23

Hejsa

Jeg har en Focus fra 02, hvortil jeg ønsker mig en nøgle mere. Hvem kan mon
lave den (gerne i Aalborg)

mvh Tommy

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 15-01-07 15:47

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har en Focus fra 02, hvortil jeg ønsker mig en nøgle mere. Hvem kan
> mon lave den (gerne i Aalborg)
>
> mvh Tommy

Ford.

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 15:53

"Henrik G Nielsen" <hlt2FJERN@huskes.dk> skrev i en meddelelse

> Ford.
>
> Mvh
> Henrik

Ja, selvfølgelig laver Ford disse nøgler, men det koster spidsen af en
jetjager. Beklager, jeg troede det var indlysende at det var alternativ til
Ford der blev spurgt efter, men det var det så ikke...

Mvh Tommy

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 15-01-07 16:13

> [...]
> jetjager. Beklager, jeg troede det var indlysende at det var alternativ
> til Ford der blev spurgt efter, men det var det så ikke...

Jo det var det .
Men jeg tror ikke du kan få den lavet andre steder.

Mvh
Henrik

Fra : Kenned

Dato : 15-01-07 16:31

TBJ wrote:
> [...]
> jetjager. Beklager, jeg troede det var indlysende at det var
> alternativ til Ford der blev spurgt efter, men det var det så ikke...

Hele fidusen er jo at det ikke er alle der kan lave sådan en....
så du kommer nok til at bløde hvad det koster...

Kenned

Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-01-07 16:35

Kenned wrote:
> Hele fidusen er jo at det ikke er alle der kan lave sådan en....
> så du kommer nok til at bløde hvad det koster...

Sikker?

Så noget i TV, hvor Peugeot nøgler kunne kopieres i næsten enhver nøglebar.

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 16:42

meddelelse news:45ab9f2a$0$49197$14726298@news.sunsite.dk...

> Sikker?
>
> Så noget i TV, hvor Peugeot nøgler kunne kopieres i næsten enhver
> nøglebar.

Nemlig. Det var i forbindelse med noget forsikringssag. Og hvis de kan til
peugeot, så kan de vel også til Ford?
Jeg ved de kan på Frederiksberg (og det er sq lige før det er samme pris at
køre derover som at køre til Ford... :(
Mvh Tommy

Fra : alexbo

Dato : 15-01-07 16:49

"TBJ" skrev

> Ja, selvfølgelig laver Ford disse nøgler, men det koster spidsen af en
> jetjager.

Hvor meget er det?
Det er min erfaring at Ford er komkurrencedygtig med priser, også på nøgler.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 17:59

Rolig nu rolig nu

1 Ja nøglen kan godt kopieres i div Nøgle-Hælebar , men på lige nettop Ford
skal den kopieres/kodes i bilen se din intro.bog der står der mere , men bid
lige mærke i at nogle ford skal der bruges 2 stk orginale for at lave nr. 3
................ Skørt ja men for at undgå hvis du udlåner den kan man lave
en extra :)

Den Tv udsendelse var der så mange fejl info i så den kan man ikke bruge til
noget

Prisen for nøgle med chip koster ca 500 kr , men uden div fjernbejeninger

Låsesmed

Per Emborg

Fra : Brian

Dato : 15-01-07 18:21

P.E. wrote:

> Prisen for nøgle med chip koster ca 500 kr , men uden div
> fjernbejeninger

Fint, jeg mangler en til min Golf 3. Hvor i landet hører du til ?

"Hæleren" her i Horsens, gør ikke i den slags...

/Brian

Fra : alexbo

Dato : 15-01-07 18:23

"P.E." skrev

> Rolig nu rolig nu

> 1 Ja nøglen kan godt kopieres i div Nøgle-Hælebar , men på lige nettop
> Ford skal den kopieres/kodes i bilen se din intro.bog der står der mere ,

Jeg er helt rolig, og har forøvrigt hverken en Ford eller intro.bog til
en sådan.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 23:26

Du må lige finde en der har en bog til din model , og høre proceduren på din
model

Jeg har forretning i Skanderborg

www.kvikkerten.dk
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Anders Christensen

Dato : 16-01-07 00:29

PE skrev:
> Du må lige finde en der har en bog til din model , og høre proceduren på din
> [...]

Jeg tror du skal overveje hvem det er du svarer, Alexbo er ikke den
oprindelige spørger og har derfor sandsynligvis ikke behov for sådan en
nøgle.

Desuden er det meget mere læsevenligt hvis du svarer under den tekst du
ønsker at svare på.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-07 00:45

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK
"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nøgle.
>
> Desuden er det meget mere læsevenligt hvis du svarer under den tekst du

Ja megen undskyld

Troede selv de kunne dele mit svar op i det de skulle bruge , måske for
forlangt !!!!
Så måske skulle man holde sig ude for gruppen

PS. hvad har dit inlæg med spørgsmålet at gøre
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-01-07 09:35

PE wrote:

> Ja megen undskyld

> Troede selv de kunne dele mit svar op i det de skulle bruge , måske
> for forlangt !!!!

Når nogen i tråden topposter kan man nemt miste overblikket.

> Så måske skulle man holde sig ude for gruppen

Det vil helt være dit eget valg.

> PS. hvad har dit inlæg med spørgsmålet at gøre

Han vil gerne have dig til at svare på spørgsmålet på en måde så det skaber
mindre forvirring.

Du er velkommen i gruppen, hvis du følger de helt almindelige retningslinier
for netikette.

Prøv at læse her http://usenet.dk/netikette/

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 22-01-07 19:53

P.E. wrote:

> Den Tv udsendelse var der så mange fejl info i så den kan man ikke bruge til
> noget
>
> Prisen for nøgle med chip koster ca 500 kr , men uden div fjernbejeninger

Det er da lidt i overkanten, jeg har lige givet Kr. 400,- for en ekstra
nøgle med chip til min Opel, endda _med_ programmering af
styreboksensom som nøgle nummer to, og med sletning af en
indkodet nøgle som ikke fulgte med bilen.

--
Ejvind
Sjov tid vi lever i.