Ridse - hvordan fjernes den?
Fra : Jørgen Foged

Dato : 15-01-07 07:40

Der er kommet en ridse i bilens højre fordør. Ikke ret stor, men ½ mm dyb
vil jeg tro. Så der kan måske blive et rustproblem, hvis ikke ridsen
udbedres. Jeg tror det er hærværk.

Se billeder: http://home1.stofanet.dk/happyhome/bilridse/

Skal det spartles og efterfølgende bruges en lakstift?

Sonax er kommet med en ny type lakpen, som kan polere mindre ridser væk.
Nogle erfaringer?
http://www.sonax.de/sonax-d/katalog_product.php?show_cat=7&show_product=298300

Hilsen Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 08:05

"Jørgen Foged" <denvirkerikke@denvirkerikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Se billeder: http://home1.stofanet.dk/happyhome/bilridse/
>
> Skal det spartles og efterfølgende bruges en lakstift?

Billedet viser absolut ingenting - jeg kan ihvertfald ikke se det...

Men, hvis metallet er synligt, ville jeg stensikkert ikke reparere med en
lakstit - det bliver ikke tæt.
Prøv at lade chipsaway kigge om det er noget de kan fikse, så du undgår en
lakering af hele døren...

Mvh Tommy

Fra : fjern 2 x _

Dato : 15-01-07 08:19

TBJ wrote:
> "Jørgen Foged" <denvirkerikke@denvirkerikke.dk> skrev i en meddelelse

> Billedet viser absolut ingenting - jeg kan ihvertfald ikke se det...

Jeg tror du har overset de nederste billeder...

/Bo

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 13:29

"fjern 2 x _" <""bo\"@bort_._dk (fjern 2 x _)"> skrev i en meddelelse
> Jeg tror du har overset de nederste billeder...

Ahemm.... nåejae... altså... øh.. ok, det havde jeg.

Mvh Tommy