Vejstøj problem
Fra : Micro

Dato : 12-01-07 02:14

Hej... Jeg har en Toyota Corolla 2,0 diesel fra 2003 hvor der er MEGET
vejstøj i fra fordørene når vejen er våd, det lyder næsten som om
der ikke er bund i dørene. Det hjælper lidt at rulle vinduerne lidt
ned men ikke nok .... Toyota siger at det er da meget normalt, det
er der ikke noget at gøre ved !!!!!....Er det kun min Corolla der har
det problem eller ER det normalt...

Fra : Ole N

Dato : 12-01-07 08:25

"Micro" <micromee@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Kommer støjen ikke fra hjulkasserne og hvorfor hjælper det at rulle vinduet
ned ?

mvh
Ole

Fra : Neuman

Dato : 12-01-07 10:19

"Ole N" <noname@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Kommer støjen ikke fra hjulkasserne og hvorfor hjælper det at rulle
> vinduet ned ?

Mon ikke det er for at overdøve støjen?
Nogle foretrækker vist at bruge radioen.

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 22:26

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Ole N" <noname@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er for at overdøve støjen?
> Nogle foretrækker vist at bruge radioen.

Hehe..112%.

Fra : Micro

Dato : 13-01-07 19:36

Ole N skrev:
> [...]
> det problem eller ER det normalt...
>
> Kommer støjen ikke fra hjulkasserne og hvorfor hjælper det at rulle vinduet

Nej støjen kommer op inde fra døren ved den øverste liste
det er som om at når vinduerne er helt oppe så slippe
vinduet listen og når det så lige kommer en lille smule
ned igen så slutter det næsten tæt igen