firmabil
Fra : Flemming Bach

Dato : 11-01-07 23:21

Jeg står over for at skulle vælge firmabil.

Hvilken bil skal jeg vælge for at få mest bil for skattekronerne?

Det skal være en "familie" bil til en pris mellem 160.000 og 200.000
der er mere end 3 år gammel. Det er i princippet lige meget hvor langt
den har kørt, men alligevel ikke for meget da jeg kører omkring 35.000
om året og nok skulle forvente at den kunne holde nogle år.

Værditabet er jo irellevant da hele den økomomiske bet jo ikke hænger
på mig

Har kigget lidt på en Mazda 3 og 6 fra 2004 og de ser fornutige ud,
men er der nogle der ku have nogle gode alternativer?

PÅ forhånd tak

Fra : BJ

Dato : 11-01-07 23:24

"Flemming Bach (slet G8NUO)" <flemming.tine@G8NUOprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:11685543400.156005585718777@dtext.news.tele.dk...

KLIP

> Hvilken bil skal jeg vælge for at få mest bil for skattekronerne?

I sådan et tilfælde, kan _jeg_ jo blot sige:

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=463000851&page=1

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Flemming Bach

Dato : 11-01-07 23:35

Tak for hurtig respons,

Har haft Hyundai oppe og vende. De laver nogle
rigtig fine biler.
Kører de også ok?

Fra : BJ

Dato : 11-01-07 23:41

"Flemming Bach" <flemming.tine@privat.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tak for hurtig respons,

Derfor ikke..

> Har haft Hyundai oppe og vende. De laver nogle
> rigtig fine biler.
> Kører de også ok?

Jeg har prøvet den viste sammen med konen.

Vi syntes begge, det var en glimrende bil.

Jeg kiggede lige på Mazda 6 via bilbasen.

Jeg ville ikke acceptere en potte med næsten 200.000 km på tælleren, når du
skal køre 35.000 km om året i den.

Der er jo stadig fabriksgaranti på Sonataen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 12-01-07 00:42

KLIP

Fandt lige den her: http://www.erikthyregod.dk/b0094/b0094.html

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Dorthe

Dato : 12-01-07 16:57

> [...]
> Tak for hurtig respons,
>
> Har haft Hyundai oppe og vende. De laver nogle

Jeg har kun kendskab til en Hyundai 4-hjulstrækker, Terracan. Årgang 2003.
Jeg må sige, den kører som en drøm!
Dorthe