Råd til jer der skal lave rust..
Fra : Ukendt

Dato : 10-01-07 20:16

Jeg har idag købt en stålbørste til min vinkelsliber, og jeg fatter ikke
hvorfor jeg ikke gkorde det for 5år siden !! føj den er effektiv... den kan
klart ambefales !!

glem det med en stålbørste på en boremaskine, det holder ikke en meter i
forhåld til !!

Skal lige siges at jeg også har en sandblæser, og jo den er møg effektiv,
men det tager en krig, da den kun tager et lille stykke af gangen !!

Så et råd herfra.. køb køb køb

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-07 20:34

"Morten Juel" <SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> skrev i en meddelelse

> Så et råd herfra.. køb køb køb

Rolig nu ! (o;

/sierra '86 nul hulla'

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 10-01-07 20:41

> [...]
>
> Skal lige siges at jeg også har en sandblæser, og jo den er møg effektiv,
> men det tager en krig, da den kun tager et lille stykke af gangen !!

Jo jo det er en dejlig ting. Sådan en har jeg haft i mange år.

Fra : Kasper Christensen

Dato : 10-01-07 22:11

Morten Juel skrev:

> Så et råd herfra.. køb køb køb
>
> Mvh
> Morten

Har godtnok en helt ny bil uden rust, men du reklamerer jo så godt, at
jeg bare må prøve det, så jeg må ud og prøve at slibe lidt på bilen

Mvh

Kasper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-01-07 22:16

Morten Juel skriver:

> Jeg har idag købt en stålbørste til min vinkelsliber, og jeg fatter ikke
> hvorfor jeg ikke gkorde det for 5år siden !! føj den er effektiv... den kan
> klart ambefales !!

Jeg har slibeskiver med taglagt sandpapir på. Det er mit foretrukne
slibeværktøj.

Grilrsten klares dog med børste på boremaskine.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Uffe Ravn

Dato : 11-01-07 14:22

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Jeg har slibeskiver med taglagt sandpapir på. Det er mit foretrukne
> slibeværktøj.

Det må være det vi andre kalder en flapskive.

MVh. Uffe Ravn

Fra : mr j

Dato : 11-01-07 15:09

> Det må være det vi andre kalder en flapskive.

Har jeg også, men er ikke lige så godt at komme i kanter med..

Mvh
Morten