SUV på gule plader med tre forsæder?
Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 10-01-07 10:24

Nu har jeg efterhånden støvsuget nettet tyndt, og ringet til utallige
forhandlere, men uden at få et nogenlunde klart resultat.

Har I nogen forslag til en SUV på gule plader, hvor det er muligt at få tre
forsæder installeret, og hvor man kan montere en barnestol i midten. Alle
forslag er mere end velkomne. Mit budget er max 230.000,-

Jeg ved man kan gøre det på Honda's CR-V, hvis man vælger automatgear, så
forsvinder midterkonsollen, og så er der endda også plads til benene.

Mvh
Jimmi

Fra : Kim Kristensen

Dato : 10-01-07 18:25

"Jimmi Nielsen" <jnielsenFJERN@DETTEtractorbird.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved man kan gøre det på Honda's CR-V, hvis man vælger automatgear, så
> forsvinder midterkonsollen, og så er der endda også plads til benene.

Jeg syntes efterhånden at begreber som MPV, SUV bliver brugt i tide og
utide, så måske jeg skyder helt ved siden af. Men kan du undvære muligheden
for træk på alle fire så har Fiat Multipla og Honda FR-V tre forsæder, og de
er begge til at få inden for budgettet.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 10-01-07 18:47

> [...]
> muligheden
> for træk på alle fire så har Fiat Multipla og Honda FR-V tre forsæder, og

Der er jo bare lige det at begge biler er tåbeligt grimme Ihvertfald i
mine øjne.
Jeg vil gerne have noget der er lidt højere, og helst med 4x4.

Men tak for input.
Mvh
Jimmi

Fra : Kim Kristensen

Dato : 10-01-07 19:12

> [...]
> mine øjne.
> Jeg vil gerne have noget der er lidt højere, og helst med 4x4.

Smag og behag er jo forskellig, der kommer sikkert flere forslag.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Anders Majland

Dato : 11-01-07 01:36

Landrover "traditionelle" 110" fåes hvis stadig med bænksæde så der er plads
til tre - Det er da en rigtig 4x4.

Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 11-01-07 08:50

> Landrover "traditionelle" 110" fåes hvis stadig med bænksæde så der er
> plads til tre - Det er da en rigtig 4x4.

Den får jeg aldrig kæresten overtalt til
Selvom jeg altid har været en sucker for 110'eren.

/Jimmi

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 11-01-07 07:31

Hej min kollega har en Ssang yong REXTON med tre forsæder. Det er
lavet hos en sadelmager og ser fint ud.
Det er eddermame en stor 4x4.

Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 11-01-07 08:49

> Hej min kollega har en Ssang yong REXTON med tre forsæder. Det er
> lavet hos en sadelmager og ser fint ud.
> Det er eddermame en stor 4x4.

Okay, det er dælme en lækker bil.
Er der plads nok til en voksen, eller er det sådan en micro sæde?

Mvh
Jimmi

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 11-01-07 14:52

Hej det er nok mest til et barn.
Jeg har haft en Toyota sportsvan og der blev monteret et
originalt midtersæde, men det var til børn.
Jyllandsposten havde en artikel med 3 sæder til gule plader. Det
var næsten alle biler det kunne godkendes til.Jimmi Nielsen