Dækcenter i Kolding-området
Fra : Søren B.

Dato : 10-01-07 00:22

Findes der et godt og rimelig billigt dækcenter i Kolding?

Jeg skal have afballanceret 4 hjul, og det må gerne være på noget ordenligt
udstyr

--
Søren

Fra : Jesper Andersen

Dato : 10-01-07 10:15

Hejsa...
Du skal tage fat i Seest Dækservice...
De har også åbent om aftenen, og han er nok kolding's billigste og har
alt i nyeste udstyr...
http://www.seest-daekservice.dk/

Mvh
Jesper andersen

Fra : Søren B.

Dato : 11-01-07 00:06

Jesper Andersen wrote:
> Hejsa...
> Du skal tage fat i Seest Dækservice...
> De har også åbent om aftenen, og han er nok kolding's billigste og har
> alt i nyeste udstyr...
> http://www.seest-daekservice.dk/

Okay tak. Er det et firma han driver som fritidsjob siden har kun har åbent
fra kl. 16?
Er det på en privat adresse eller er det et egentligt firma?

MVH Søren

Fra : Jesper Andersen

Dato : 11-01-07 08:59

Hej Søren,
Det er et fritidsfirma han driver ved siden af.
Rigtig flink mand, tag du bare fat i ham.

Mvh
Jesper

Fra : Fly Christensen

Dato : 11-01-07 00:12

Jesper Andersen wrote:
> Hejsa...
> Du skal tage fat i Seest Dækservice...
> De har (...)
> alt i nyeste udstyr...

Klart. Det gamle blev afskediget med et fyrværkeri af rang!

Fly