Ny kobling, hvilket værksted?
Fra : Stefan

Dato : 09-01-07 14:54

Hej

Der skal ny kobling i Space Star'en (sølle 190kkm klarede den). Nå men er
der nogle værksteder ud over Mitsu i Randers/Århus man bør få et tilbud fra?

Stefan
Der ikke har den fjerneste anelse om hvor lang tid det koster at skifte en
kobling!

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-07 17:06

"Stefan" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Der skal ny kobling i Space Star'en (sølle 190kkm klarede den). Nå men er
> der nogle værksteder ud over Mitsu i Randers/Århus man bør få et tilbud
> fra?

Hmm er der ikke garanti på ?
Det virker unægteligt som lidt tidligt at koblingen ryger

> Stefan
> Der ikke har den fjerneste anelse om hvor lang tid det koster at skifte en
> kobling!

Mon ikke det tager en dags tid, så en 6.000-8000 Kr kan hurtigt være væk

--
Tom

Fra : Stefan

Dato : 09-01-07 17:28

> Hmm er der ikke garanti på ?
> Det virker unægteligt som lidt tidligt at koblingen ryger

Umiddelbart ikke, bilen er købt med 3 års garanti eller 100kkm og den er fra
2001.

> Mon ikke det tager en dags tid, så en 6.000-8000 Kr kan hurtigt være væk

Joo de 3 mitsuværksteder i randers og århus skal ha mellem 5800,- og 6300,-
En af de lokale mener dog at kan gøre det for en 2000 seddel og så
medbringer jeg selv koblingen til 2500,-

Stef

Fra : Niels Bengaard

Dato : 09-01-07 17:29

> [...]
>
> Stefan
> Der ikke har den fjerneste anelse om hvor lang tid det koster at skifte en

Uden at kende den præcise model, så står opgaven til ca. 4 timer i
opslagsværkerne.

Mvh Niels

Fra : Stefan

Dato : 09-01-07 17:33

> Uden at kende den præcise model, så står opgaven til ca. 4 timer i
> opslagsværkerne.

Ok lyder også fair nok og de priser jeg har fået afspejler også det leje.

Stef

Fra : Stefan

Dato : 09-01-07 20:50

> Der skal ny kobling i Space Star'en (sølle 190kkm klarede den). Nå men er
> der nogle værksteder ud over Mitsu i Randers/Århus man bør få et tilbud
> fra?

Et andet spørgsmål, burde enhver mekaniker der roder med nyere biler ikke
kunne klare sådan en opgave?

Stef

Fra : Niels Bengaard

Dato : 09-01-07 22:07

> Et andet spørgsmål, burde enhver mekaniker der roder med nyere biler ikke
> kunne klare sådan en opgave?
>
> Stef

Jo, selv en der roder med gamle biler kan. Hvad angår koblinger er der ikke
sket meget udvikling i mange mange år.

Niels

Fra : Stefan

Dato : 09-01-07 22:58

> Jo, selv en der roder med gamle biler kan. Hvad angår koblinger er der
> ikke sket meget udvikling i mange mange år.

Tanken har strejfet mig, men tror gerne jeg vil have nogle der kan give
garanti på arbejdet til at gøre det.

Stef

Fra : Stefan

Dato : 10-01-07 22:39

> Der skal ny kobling i Space Star'en (sølle 190kkm klarede den). Nå men er
> der nogle værksteder ud over Mitsu i Randers/Århus man bør få et tilbud
> fra?

Uorg. kobling til under det halve af mitsu's pris er bestilt og den lokale
mekkeren er varsko'et.

Stef