FUCK! Den forkælede KÆLLING skulle have en~
Fra : Henrik B.

Dato : 08-01-07 18:16

http://www.liveleak.com/view?i=e4d7376448

Giv hende et løbehjul istedet...

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : BJ

Dato : 08-01-07 18:24

KLIP

> http://www.liveleak.com/view?i=e4d7376448
>
> Giv hende et løbehjul istedet...

LOL ... sådan er (pige)børn af i dag og det er naturligvis ikke forældrenes
skyld, men udelukkende samfundet og skolens.

Du har vel ikke små (pige)børn undervejs..?..))

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 08-01-07 18:35

> LOL ... sådan er (pige)børn af i dag og det er naturligvis ikke
> forældrenes skyld, men udelukkende samfundet og skolens.

Ja daaaaa.......

> Du har vel ikke små (pige)børn undervejs..?..))

Nøjes vist med (pap)datteren, som netop er blevet 11, og så den af egen avl,
på 15 mdr.

P.S. Og nej, jeg kommer IKKE til at give samfundet og skolen skylden. )

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : BJ

Dato : 08-01-07 18:41

> [...]

> avl, på 15 mdr.
>
> P.S. Og nej, jeg kommer IKKE til at give samfundet og skolen skylden.

Bare vent du, til du ser Socialdemokratiets kommende velfærdsudspil..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 08-01-07 19:19

> Bare vent du, til du ser Socialdemokratiets kommende velfærdsudspil..

Rolig nu - det er blot skuespil fra hendes side!
Det er ikke farven, hun er sur over

Fra : Lars [6710]

Dato : 08-01-07 23:01

Mogens... skrev:

> Det er ikke farven, hun er sur over

ROFL

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Leder du efter bolig i Ringkøbing ? Klik her : http://ole.hoerlyck.dk

Fra : BJ

Dato : 08-01-07 23:14

"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> ROFL

Nu skal du bare træde mere rundt i "suppen"..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Torben

Dato : 08-01-07 18:39

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in message
> http://www.liveleak.com/view?i=e4d7376448

Arghh, mon ikke det er fake (skuespil)?

Hvis ikke, ja så skulle hun have en endefuld og på hovedet i seng.

mvh
Torben

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-01-07 14:47

Torben wrote:
> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in message

> Arghh, mon ikke det er fake (skuespil)?

> Hvis ikke, ja så skulle hun have en endefuld og på hovedet i seng.

Jeg tror ikke det er fake. Så ville der formentlig ikke have været alt den
fokusering på om kameraet nu var slukket.

--
Per, Esbjerg

Fra : SK

Dato : 08-01-07 18:43

> http://www.liveleak.com/view?i=e4d7376448
>
> Giv hende et løbehjul istedet...
>
> --

Hun fortjener ingenting!
Mom and Dad, har selv ødelagt hende.. - Og dermed, har far
vel fortjent hendes reaktion. Den må han have set før!
SK

Fra : Morgan Jones

Dato : 08-01-07 20:05

> Giv hende et løbehjul istedet...

Oh come on. Thats so obivously fake.

Anyways... En af mine goe' venners (pap)datter på 11 fik trumfet igennem at
hun skulle køres til skolefest i den grønne murcielago. Hun syntes F430'eren
var for gay. Sjovt nok har hun lært det af ham, da han konsekvent kalder
ferrari ejere for "ferrari fags".

Fra : TAK

Dato : 08-01-07 21:20

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> F430'eren var for gay. Sjovt nok har hun lært det af ham, da han
> konsekvent kalder ferrari ejere for "ferrari fags".

Nemlig!
TAK

Fra : JS

Dato : 09-01-07 09:49

TAK wrote:
> "Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse

> Nemlig!
> TAK

Selv tak

Fra : Il Duce

Dato : 08-01-07 23:29

> Giv hende et løbehjul istedet...
>
> --
> --------------------------------
> Rigtige biler har over 420 Nm...

Du havde stået på nøjagtigt samme måde hvis du havde fået alt muligt andet
end en Saab

--

MVH

Thomas

Fra : Mogens...

Dato : 08-01-07 23:31

"Il Duce" <not@valid.dk> skrev i en meddelelse

> Du havde stået på nøjagtigt samme måde hvis du havde fået alt muligt andet
> end en Saab

Wrong - ikke hvis det havde været en Toyota

Fra : BJ

Dato : 08-01-07 23:34

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Wrong - ikke hvis det havde været en Toyota

Det er måske en skøjte..?..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 08-01-07 23:36

> Det er måske en skøjte..?

Den er vel udemærket - sån een Toyota cabrio

Fra : BJ

Dato : 09-01-07 00:47

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Den er vel udemærket - sån een Toyota cabrio

1 på hver fod, så ruller det bare du..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Viktor

Dato : 09-01-07 11:23

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> "Il Duce" <not@valid.dk> skrev i en meddelelse

> Wrong - ikke hvis det havde været en Toyota
Men hun fortjende ingen bil! Hun ville have godt af at gå. Så kunne hun
bruge tiden til at tænke over, om hun egentlig ikke burde være taknemmelig
over, at hun har et godt liv! Hun er totalt ødelagt af sin far! (moderen
tror jeg ikke vi ved noget om.)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-01-07 11:49

"Viktor" <Viktor@Bo> skrev i en meddelelse

> [...]
> taknemmelig over, at hun har et godt liv! Hun er totalt ødelagt af sin
> far! (moderen tror jeg ikke vi ved noget om.)

Moderen står da bagved og spørger flere gange faderen,
om datteren _sagde_ hun ønskede sig en _blå_ bil.
Faderens svar hørte jeg ikke, men moderen giver op og går ind.
Hun skulle hellere sige noget til datteren.

Jeg synes da det siger en hel del om moderen

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Viktor

Dato : 09-01-07 12:29

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hun skulle hellere sige noget til datteren.
>
> Jeg synes da det siger en hel del om moderen

Kan vi være sikre på, om det er moderen.
Hvis det er så burde hun måske have taget nøglerne og
derefter kørt bilen tilbage til forhandleren.
Et utaknemmeligt væsen, har de da fået ud
af den opdragelse, de har givet hende. Ak ja!

Fra : Madsen58

Dato : 09-01-07 12:40

Viktor wrote:

> [...]
> derefter kørt bilen tilbage til forhandleren.
> Et utaknemmeligt væsen, har de da fået ud
> af den opdragelse, de har givet hende. Ak ja!
Ja og en sønen(kameramanden) som lyver, så jo de har været gode til at
opdrage deres børn
--
Hilsen Madsen

Fra : SK

Dato : 09-01-07 12:53

"Madsen58" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja og en sønen(kameramanden) som lyver, så jo de har været gode til at
> opdrage deres børn
> --
> Hilsen Madsen

>Ja, klippet siger, på en måde, mere om forældrenes evne til at opdrage!
Heldige har de ikke været.
SK

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-01-07 14:20

In article <45a2c596$0$49199$14726298@news.sunsite.dk>,
"Il Duce" <not@valid.dk> wrote:

> Du havde stået på nøjagtigt samme måde hvis du havde fået alt muligt andet
> end en Saab

LOOOL!!

--
Med venlig hilsen,