Det var aldrig gået i Danmark kuden uheld
Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 08-01-07 08:15

Meget kan man sige om Inderne og ders mangel på trafikkultur, med tjek
lige denne, der sker ingen uheld

http://video.google.com/videoplay?docid=-2063667852598904740

Klaus

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-01-07 08:29

"Klaus D. Mikkelsen (google groups)" <moppe@post6.tele.dk> wrote in

> Meget kan man sige om Inderne og ders mangel på trafikkultur, med tjek
> lige denne, der sker ingen uheld

Ja, hvis man filmer længe nok kan man faktisk finde små "tidslommer" hvor
der IKKE sker uheld, selv i Indien

Bortset fra det så tjek lige fodgængerne... hvornår har du sidst set indere
ha' SÅ travlt?

Men ellers et ganske fascinerende scenarie... uanset de forbedringer
klippet har fået.

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-07 09:52

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> wrote in message
> "Klaus D. Mikkelsen (google groups)" <moppe@post6.tele.dk> wrote in

> Bortset fra det så tjek lige fodgængerne... hvornår har du sidst set
> indere
> ha' SÅ travlt?

Sjovt. Jeg havde godt set det klip før, men ikke lige lagt mærke til at alle
fodgængerne går lige som Chaplin. Den har nok lige været igennem en PC og
hævet 20% i fremvisningshastigheden. Godt set.

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Neuman

Dato : 08-01-07 11:24

"Klaus D. Mikkelsen (google groups)" <moppe@post6.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:1168240501.780797.7620@11g2000cwr.googlegroups.com...
Meget kan man sige om Inderne og ders mangel på trafikkultur, med tjek
lige denne, der sker ingen uheld

Ud over at filmen spilles i dobbelt hastighed, så ligner det også trafikken
i de fleste byer jeg har set i Kina hvilket har betydet at jeg har været
involveret 3 gange i færdselsuheld derude sidste år. Og nej jeg kører IKKE
selv bil der.

Fra : Skak

Dato : 08-01-07 17:02

Neuman fremførte:

> [...]
> trafikken i de fleste byer jeg har set i Kina hvilket har betydet at
> jeg har været involveret 3 gange i færdselsuheld derude sidste år. Og

Er det fordi de ser skævt til dig :)

Fra : joppe

Dato : 08-01-07 21:35

Jeg lader mig jævnligt transportere i Kina, og vel oppe på en 3
tusinde km i 2006. Man ser ofte uheld, og ingen regler der. Har
diskuteret det flere gange med de lokale som mener det ikke kan lade
sig gøre at få en bøde der. De er meget forundrede når jeg
fortæller vi får bøde for mobilsnak og ingen lys på cykel og den
slags bagateller. Der kan man se "spøgelsesbillister" komme modsat i
nødsporet og politiet stopper dem ikke engang.

Det ku være sjovt at få vores trafikminister mfl til lige at lære
lidt der. Ellers blir man træt af trafikken da de dytter hele tiden
for at advare. Det posetive ved kina er du godt må blokere andre lidt
for at komme frem, hvorimod herhjemme får du både horn, blink og
finger bare folk må lette speederfoden lidt eller bliver overhalet
når deres speedometer det de må køre. Det er ret trist og disse
folk sku bare vide at nogen tager det meget ilde op og kan finde på st
stoppe op og gøre dumme ting. Kender til en gut der stoppede en ældre
mand der blinkede, åbnede døren og sagde "der er noget i vejen med
din blinker arm" hvorefter han brækkede den af og kørte videre igen.
Egentlig sørgeligt, men kan alligevel godt se humoren idet...

Prøv at være tolerant i trafikken, op pas på med blink og finger.
Godt nytår,
Jesper

PS stakkels børn der fragtes rundt i cykelanhænger i kbh. Det er vel
mange gange farligere end at fragtes rundt uden barnesæde og som
koster klip.

Fra : Madsen58

Dato : 09-01-07 13:42

Klaus D. Mikkelsen (google groups) wrote:
> Meget kan man sige om Inderne og ders mangel på trafikkultur, med tjek
> lige denne, der sker ingen uheld
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=-2063667852598904740
>

> Klaus
Det er ved at blive indført i danmark (Ejby) hvor man fjernet
færdselstavler, så for efter tiden er det ikke nødvendigt at tage så langt
væk for at se trafik show.

--
Hilsen Madsen

Fra : Madsen58

Dato : 09-01-07 13:43

Madsen58 wrote:

> Det er ved at blive indført i danmark (Ejby) hvor man fjernet
> færdselstavler, så for efter tiden er det ikke nødvendigt at tage så
> langt væk for at se trafik show.
Glemte link:
http://www.fdm.dk/public/nyheder/Trafikpolitik/Veje+og+trafik/2006/Forsog+uden+fardelstavler.htm
--