Passat stc.
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 11:32

Hej!

Vil lige høre om der er nogen i gruppen der kan svare på følgende spørgsmål
ang. Passat stc. årg.99 305000km. diesel Tdi 90hk sølvfarvet uden det store
udstyr:

Hvad må den koste i privat handel?

Hvad med kilometerne, der dog mest er lange ture - er der mange km i motor
og undervogn/styretøj endnu?

Der er en ejer og den er passet med service osv.

På forhånd tak.

/HB

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-01-07 12:53

HB skriver:

> Hvad må den koste i privat handel?

Pas

> Hvad med kilometerne, der dog mest er lange ture - er der mange km i motor
> og undervogn/styretøj endnu?

Masser af km endnu, men den motor er sku noget bovlam til så stor en
bil.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 13:44

> HB skriver:

> Pas

> Masser af km endnu, men den motor er sku noget bovlam til så stor en
> bil.

Er det ikke et KRAV at man chiptuner en sådan lam motor for at få bare en
rimelig nromal acceleration ud af denne?

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 13:48

> Er det ikke et KRAV at man chiptuner en sådan lam motor for at få bare en
> rimelig nromal acceleration ud af denne?

Jeg kan da lige nævne at den aldrig har været chiptunet, det må da siges at
være et plus til de mange km.!?!

/HB

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-01-07 14:26

Tom skriver:

> Er det ikke et KRAV at man chiptuner en sådan lam motor for at få bare en
> rimelig nromal acceleration ud af denne?

Det er da lige før. Omend den motor kan yde lidt mere end de 90HK er den
sku stadig sløb.

VW skulle have høvl for at smide sådan en lille motor i så stor en bil.

Den 105HK jeg har i min Golf, passer fint til den bil, har en uges tid
kørt med samme motor i en ny Passat - hvad gik der lige galt der ???

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 07-01-07 17:48

> Den 105HK jeg har i min Golf, passer fint til den bil, har en uges tid
> kørt med samme motor i en ny Passat - hvad gik der lige galt der ???

Der er nogen som vil have, betale, for VW-logoet, koste hvad det vil ;). Mht
til chipning tror jeg den bla. har det sandwich-svinghjul :(.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-01-07 19:41

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> Der er nogen som vil have, betale, for VW-logoet, koste hvad det vil ;).

Næh, det er sku da VW der er nogle klaphuggere. Hvordan vil de være
bekendt at putte sådan en motor i den bil ?

Fra : LK

Dato : 07-01-07 12:59

Prisen i privat handel må være i området 125.000 - 135.000 kr.

Såfremt bilen har været behandlet pænt (uden mange koldstarter og korte ture
samt ingen hård kørsel)og fået noget godt olie skulle der være mange km.
tilbage.

/LK

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 15:54