Checrolet Suburban.
Fra : jvj

Dato : 07-01-07 11:29

Hej

Nogen der kan hjælpe

Hvor får jeg en vurdelig af værdien ved salg på en Chevrolet suburban
årgang 95-96 med et km antal på 360.000, diesel

hlsen jørgen

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-01-07 11:36

"jvj" <toftlunddk-removeme-@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der kan hjælpe
>

> Hvor får jeg en vurdelig af værdien ved salg på en Chevrolet suburban
> årgang 95-96 med et km antal på 360.000, diesel

Motor ?
Gearkasse ?
4WD ?
Bagsæder ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : jvj

Dato : 07-01-07 16:48

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-01-07 17:22

jvj wrote:
> Hej
>
> Nogen der kan hjælpe
>

> Hvor får jeg en vurdelig af værdien ved salg på en Chevrolet suburban
> årgang 95-96 med et km antal på 360.000, diesel

Den ligger vel omkring 120.000 kr. +/- lidt alt efter stand og hvem du
sælger til.

Fra : jvj

Dato : 09-01-07 09:56

Hej

Mener du det ?? det er en van ?

Kunne du komme med et bud på hvem/hvor jeg skal kontakte for at få den
solgt ?

hilsen jørgen VJ

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 09-01-07 20:26

jvj wrote:
> Mener du det ?? det er en van ?

Hvad mener du selv??

Fra : jvj

Dato : 10-01-07 07:42

Ja det er en van, med sofa forsæde

hilsen jørgen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-01-07 08:11

jvj wrote:
> Ja det er en van, med sofa forsæde

Hvad mener du da selv, at den er koster...

Fra : jvj

Dato : 10-01-07 14:27

Nåh sådan..

det ved faktisk ikke... jeg blev overrasket da en forhandler sar 25.000
i bytte med ny bil til 200.000. Især da en Patrol samme årgang og km som
min blev solgt for 60.000,-

hilsen jørgen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-01-07 20:32

jvj wrote:
> Nåh sådan..
>

> det ved faktisk ikke... jeg blev overrasket da en forhandler sar
> 25.000 i bytte med ny bil til 200.000. Især da en Patrol samme årgang
> og km som min blev solgt for 60.000,-

Dvs. du er blevet budt 175.000 kr.?

Det er meget højt!

Du kan og skal ikke sammenligne en Chevrolet Suburban med Patrol...

Fra : jvj

Dato : 11-01-07 11:05

Nej du misforstod .. jeg er blevet budt 25.000 for min Chevy ved køb af
en bil til 200.000,-

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-01-07 17:29

jvj wrote:
> Nej du misforstod .. jeg er blevet budt 25.000 for min Chevy ved køb
> af en bil til 200.000,-

Du ringer bare den dag du vil sælge den for noget i nærheden af 25.000 kr.
Så køber jeg den kontant få timer efter...