Flexrør til Corolla 96
Fra : Lars V

Dato : 05-01-07 17:38

Der er så mange kloge hoveder herinde, så jeg vil lige prøve at trække lidt
på den viden.

Jeg skal have nyt flexrør til min trofaste Corolla fra 1996 (1,6 XLi - 3
dørs). Min lokale mekaniker skød på en pris på omkring kr. 1.000,00 for
dette flexrør. I mine ører lyder det dog til at være lidt i overkanten. På
www.krogslund.dk kan jeg finde et til kr. 320,00. Er der noget, jeg overser?
Eller er min mekaniker lidt for grådig?

Lars V

Fra : alexbo

Dato : 05-01-07 18:09

"Lars V" <lnrvdk@hotmail.com> skrev i

> [...]
> dette flexrør. I mine ører lyder det dog til at være lidt i overkanten. På

Flexrøret til 320 kr. er et universal rør som du ikke kan bruge, hvis du
f.eks. søger på Mazda 626 er det nøjagtig det samme rør.

Du skal bruge et forrør til 899 kr.

mvh
Alex Christensen

Fra : Thomas

Dato : 05-01-07 18:25

"Lars V" <lnrvdk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> dørs). Min lokale mekaniker skød på en pris på omkring kr. 1.000,00 for
> dette flexrør. I mine ører lyder det dog til at være lidt i overkanten.

Billigt..... jeg har fået at vide det koster ca 2000 kr til min Mitsubushi
lancer........ og det skal snart skiftes

Mvh

Thomas