Hvor køber jeg tågeforlygte til Grande Pun~
Fra : Brian Østergård

Dato : 05-01-07 13:30

Hej

Mine forældre har fået en sten eller lignende igennem tågeforlygten på deres
nye Grande Punto.

Det åbenlyse er selvfølgelig at køre til Fiat og købe en ny, men inden vi
gør det vil jeg lige høre om der er andre steder hvor man kan købe sådan en,
gerne lidt billigere ?

På forhånd tak for svar.

Brian :ø)

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-07 07:09

Hvad med www.krogslund.dk eller www.meca.dk

--
Lars

Fra : Brian

Dato : 06-01-07 17:18

Brian Østergård wrote:

> Det åbenlyse er selvfølgelig at køre til Fiat og købe en ny, men
> inden vi gør det vil jeg lige høre om der er andre steder hvor man
> kan købe sådan en, gerne lidt billigere ?

Jeg tror bilen er så ny på markedet, at det er svært at finde stumper uden
for Fiat. Ikke engang på ebay, er der en tågeforlygte til en Grande Punto.

Fiat plejer da også at være rimelig billig i reservedele ?

/Brian

Fra : Brian Østergård

Dato : 06-01-07 18:13

> [...]
> for Fiat. Ikke engang på ebay, er der en tågeforlygte til en Grande Punto.
>
> Fiat plejer da også at være rimelig billig i reservedele ?

Hej begge to.

Tak for svar.

Nej det ser ikke ud til at tågelygter er noget man kan købe andre steder end
hos Fiat, så det er nok bare at få en bestilt.
Jeg vender lige tilbage med prisen når vi har fået en.

Brian :ø)