DK-NL,tur/retur ford sirra 1,6 -87-857km p~
Fra : NBE

Dato : 02-01-07 23:25

Efter en kort samtale over pc`en med en ven i Brunssum i holland, blev der
tjekket olie/vand/luft og fyldt benzin på
og en stak af de gængse reservedele fra kælderrummet i bagagerummet på den
gamle tøs en nydlig Ford sirra 1,6
årgang 87 og GPS`en klasket i forruden og så var der afgang fredag aften kl
22.og næste morgen kl 9 var jeg dernede
med et par pauser undervejs der blev kørt efter de gældende hastighedsregler
dog max 130km/t.gik 857km på 60 liter
95oktan benzin,det er 14,28 km/l ganske flot når man dagligt kun køre ca
11km/l.i sådan en gl sirra.
prøvet for første gang sådan en GPS og selv som garvet gammel spejder og
milli mand som er ret stabil i kort og kompas
er det utroligt at man nogle sinden før i tiden er kommet over kummune
grænsen uden den slags hjælpemidler
det var en ren fornøgelse at kun skulle styrer bilen og at ankomme lige til
døren og ikke skulle lede efter benzintanke mv.
kan kun sige køb sådan en næste gang i lige smutter en tur sydpå..

MHV.NBE
FORD SIRRA1,6-87

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-01-07 23:47

On Tue, 2 Jan 2007 23:24:47 +0100, "NBE" <NBE@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>døren og ikke skulle lede efter benzintanke mv.
>kan kun sige køb sådan en næste gang i lige smutter en tur sydpå..

Den sidste vi havde fat i, der snakkede økonomi på en tur sydover gik
det ikke godt med.

Hans tråd har foreløbigt akkumuleret 279 indslag, så nu véd du hvad
der venter.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kim Kristensen

Dato : 03-01-07 01:18

> [...]
> det ikke godt med.
>
> Hans tråd har foreløbigt akkumuleret 279 indslag, så nu véd du hvad

Og uden at have talt efter, er det omkring 9 af dem der omhandler det
oprindelige emne. Men fin økonomi af den gamle tøs, hun har sikkert også
haft godt af motionen.

Med venlig hilsen Kim