Nissan Terrano problem..
Fra : Ukendt

Dato : 01-01-07 12:59

Hej!

En bekendt af mig, har sån en Nissan Terrano 2,7 Tdi fra 1990. Problemet er
at han ikke kan få den over100 km/t mere, og at den mangler trækkraft ved
acc..
Den går fint i tomgang og op til 3000 rpm - så vil den faktisk ikke tage
flere.
Ved faktisk ikke hvor mange km den har gået - men ihvertfald km 200000+

Er Det turboen - eller måske en dyse?

På forhånd tak og godt nytår

/HB

Fra : Ib

Dato : 01-01-07 14:16

Luftmængemåleren, det er næsten helt sikkert. Samme type måler som VW kører
med.

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-07 16:06

Ok - tak for svar. Vil straks lade det gå videre.

/HB