Bilforsikring til 28-årig med 0 ancinnitet
Fra : lucasjensen@gmail.co~

Dato : 01-01-07 10:04

Hej,

Jeg er på jagt efter en billig bilforsikring og jeg har flg data:

1. Jeg er 28 år, bor på postnr 2100 og er af hankøn.
2. Jeg har kørt motorcykel (750ccm) i 1 sæson, dvs 6mdr i eget navn.
3. Jeg har boet hjemme hos mine forældre gennem 6 år og brugt deres
bil, men står IKKE i forsikringspapirerne. I disse 6 år kan det
dokumenteres at der ikke er lavet nogen skade på bilerne.
4. Jeg vil have en VW Transporter/Caravan (dvs campingbus) 2.0 fra ca
1985 som i dag kan købes for ca 15000 kr og har kørt 200000 km.
5. Den kommer max til at køre 5000 km/år.
6. Jeg vil naturligvis kun have ansvarsforsikring.

Har I nogle bud på steder hvor jeg skal henvende mig?

Mvh, Lucas Jensen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-01-07 10:25

lucasjensen@gmail.com wrote:
> Har I nogle bud på steder hvor jeg skal henvende mig?

Hos et forsikringsselskab....

Fra : Menabra

Dato : 01-01-07 11:30

<lucasjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej
Prøv evt. her : http://www.forsikringsluppen.dk/

Fra : Lauge

Dato : 01-01-07 14:47

Hej,

Du kan lige få mine erfaringer.

>2. Jeg har kørt motorcykel (750ccm) i 1 sæson, dvs 6mdr i eget navn.

Det hjælper dig måske, især hvis det var et helt år. Måske kan du finde
nogen der vil runde op.

>3. Jeg har boet hjemme hos mine forældre gennem 6 år og brugt deres
>bil, men står IKKE i forsikringspapirerne.

Hjælper dig sandsynligvis ikke - unfair men sådan er det. Hvis ikke du har
stået som bruger af deres bil, hvilket du nok ikke har.

>6. Jeg vil naturligvis kun have ansvarsforsikring.

Ja, kasko er alt for dyrt som "ny" billist.

>Har I nogle bud på steder hvor jeg skal henvende mig?

gf-forsikring.dk

runa.dk / fdmforsikring.dk - kræver du er medlem af fagforening eller fdm,
men læs selv de præcise krav.

Helt billigt bliver det nok ikke til at starte med.

Mvh.

Lauge

Fra : Dan

Dato : 01-01-07 15:33

Jeg har oplevet at Alka er til at snakke med, hvis du også har andre
forsikringer hos dem...

Fra : Martin

Dato : 01-01-07 18:13

> [...]
> 5. Den kommer max til at køre 5000 km/år.
> 6. Jeg vil naturligvis kun have ansvarsforsikring.
>
> Har I nogle bud på steder hvor jeg skal henvende mig?

http://www.rasmussenassurance.dk/

Nok det billigste...

Mvh
Martin