Statistik for dk.fritidbil.dk 2006
Fra : Mogens...

Dato : 31-12-06 14:14

Man kan tilsyneladende gjøre en statistik via dette link.
Jeg kan se, at "vi" er på top 10
(som gruppe og i forfatterkredsen)

Fra : Michael Pagh

Dato : 31-12-06 14:18

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> Man kan tilsyneladende gjøre en statistik via dette link.
> Jeg kan se, at "vi" er på top 10
> (som gruppe og i forfatterkredsen)

Linket Mogens, linket....

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-06 14:23

He he - http://news.frostbyte.dk/2006/index.phtml
http://news.frostbyte.dk/2006/displaynewsgroup.phtml?id=1078

Fra : Uffe Ravn

Dato : 31-12-06 14:32

Mogens... wrote:

> He he - http://news.frostbyte.dk/2006/index.phtml
> http://news.frostbyte.dk/2006/displaynewsgroup.phtml?id=1078

Imponerende, så kan man også se sin egen døgnrytme sort på hvidt.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 15:18

> Imponerende, så kan man også se sin egen døgnrytme sort på hvidt.

og at du åbebart skifter ip hele tiden plus ikke sender billeder af frække
piger

--
Tom

Fra : Uffe Ravn

Dato : 31-12-06 15:14

Tom wrote:

> og at du åbebart skifter ip hele tiden plus ikke sender billeder af
> frække piger

Mine hyppige IP skift må jeg beskylde min internetudbyder for, billederne af
de frække piger vil jeg heller modtage.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-12-06 14:27

"Michael Pagh" <pagh@it.dk> skrev i en meddelelse

> Linket Mogens, linket....

Har holder da nytår.
Bare rolig, du får det nok senere, feks. d. 2/1-2007

--
mvh Uffe Godt nytår til alle
Mondeo 1,8i

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-06 14:31

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har holder da nytår.
> Bare rolig, du får det nok senere, feks. d. 2/1-2007

Nu ikke så kål-høgen, do !
Du poster for lidt -
http://news.frostbyte.dk/2006/displaynewsgroup.phtml?id=1078

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-12-06 23:36

> Nu ikke så kål-høgen, do !
> Du poster for lidt -
> http://news.frostbyte.dk/2006/displaynewsgroup.phtml?id=1078

Er det nu jeg skal sige at jeg poster, når jeg føler jeg har noget på
hjerte?

Er det btw dig på 2 forskellige pladser?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mogens...

Dato : 01-01-07 00:39

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det btw dig på 2 forskellige pladser?

Jow jow

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 31-12-06 14:23

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> Man kan tilsyneladende gjøre en statistik via dette link.
> Jeg kan se, at "vi" er på top 10
> (som gruppe og i forfatterkredsen)

Det ska' nok passe. Godt nytår.
BTW Hvilket link?.

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-06 14:26

> Det ska' nok passe.

http://news.frostbyte.dk/2006/index.phtml

>Godt nytår.

Tak - i lige måde

> BTW Hvilket link?.

Dit?
http://news.frostbyte.dk/2006/displayauthor.phtml?id=10084

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 31-12-06 14:41

"Mogens..." <no@reply.dk> wrote in message
> Man kan tilsyneladende gjøre en statistik via dette link.
> Jeg kan se, at "vi" er på top 10
> (som gruppe og i forfatterkredsen)

Tjek lige http://www.pendleroveroresundsbron.net/forening/forening-dk.html
Mogens.

VH Esben

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-06 14:44

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

> Tjek lige http://www.pendleroveroresundsbron.net/forening/forening-dk.html
> Mogens.

Der er dlæme ikke meget statistik i det link?

/Mogens
'03 BMW 530d Touring Steptronic sælges grundet firmabil svensk plader)

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 31-12-06 14:52

http://www.pendleroveroresundsbron.net/forening/forening-dk.html

> Der er dlæme ikke meget statistik i det link?

Din e-mail duer jo ikke til meget :)

Men jeg kender et par stykker bag initiativet og jeg tror de kan skabe
gennemslagskraft. Jeg tænker at dukke op til startmødet i hvert fald.

FUT sunddebat

VH

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-06 14:58

nyhedsgrupper (@) jubii . dk

> Men jeg kender et par stykker bag initiativet og jeg tror de kan skabe
> gennemslagskraft. Jeg tænker at dukke op til startmødet i hvert fald.

Hvis du læste med på sunddebat (er pt. nede?), ville du kunne læse,
at man ikke ændrer noget betalingsmæssigt. Det er ikke min erfaring,
at pendlerforening i sammenhæng med biler rykker noget som helst.

> FUT sunddebat

Virker ikke

Fra : Deaster

Dato : 31-12-06 15:28

Esben Juul Sørensen skrev:
> "Mogens..." <no@reply.dk> wrote in message
>
> Tjek lige http://www.pendleroveroresundsbron.net/forening/forening-dk.html
> Mogens.

Hvorfor?

--
NY godbid fra Knud Thomsen: Pjat med dig
- at udfylde en pasanmodning,aflevere et billede

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-06 15:29

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?

Noget privat du helt sikkert ikke forstår

Fra : Deaster

Dato : 01-01-07 14:07

Mogens... skrev:
> "Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Noget privat du helt sikkert ikke forstår

Nej det er jo derfor jeg spørger, og hvis det er privat så er emailen jo
gudskelov opfundet.

Fra : Mogens...

Dato : 01-01-07 14:16

> Nej det er jo derfor jeg spørger, og hvis det er privat så er emailen jo
> gudskelov opfundet.

Det var ikke mig, der postede - du overfalder den forkerte
--
/Mogens
Alfa Romeo 164 V10 !

Fra : Deaster

Dato : 01-01-07 15:18

Mogens... skrev:
> "Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Det var ikke mig, der postede - du overfalder den forkerte

Ups, beklager meget det var ikke meningen.

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 14:51

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> Man kan tilsyneladende gjøre en statistik via dette link.
> Jeg kan se, at "vi" er på top 10
> (som gruppe og i forfatterkredsen)

39. plads her

Det er gået tilbage for undertegnede må jeg sige.....har mistet
markedsandele.....

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-12-06 14:54

Tom wrote:
> 39. plads her
>
> Det er gået tilbage for undertegnede må jeg sige.....har mistet
> markedsandele.....

Så kan du lære det!

Og hvad har du tænkt dig at gøre ved det?

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 14:59

meddelelse news:4597c0f7$0$49205$14726298@news.sunsite.dk...

> Så kan du lære det!
>
> Og hvad har du tænkt dig at gøre ved det?

Ikke noget. Jeg blev verbalt "jordet" sidst jeg forslog en ny gruppe til
Radio styrede biler, skibe og fly )

Mit nuværende arbejde giver ikke tid til at jeg læser NG

--
Tom

Fra : Martin Bak

Dato : 31-12-06 14:58

meddelelse news:4597c0f7$0$49205$14726298@news.sunsite.dk...

> Så kan du lære det!
>
> Og hvad har du tænkt dig at gøre ved det?

Året er jo ikke slut endnu. Hvis han kan nå at poste 9471 indlæg inden kl.
24, så overhaler han selv BW :)

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 15:04

> [...]
> meddelelse news:4597c0f7$0$49205$14726298@news.sunsite.dk...

> Året er jo ikke slut endnu. Hvis han kan nå at poste 9471 indlæg inden kl.

Hvis jeg skal skrive så mange må skal der ikke stå noget i dem. Men ok, det
stemmer vel meget overens med BW

--
Tom

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-06 14:55

> Det er gået tilbage for undertegnede må jeg sige.....har mistet
> markedsandele.....

Samme her, men helt bevidst - jeg skifter forfatternavn fra tid til anden

/DJBobo

Fra : Uffe Ravn

Dato : 31-12-06 14:55

Mogens... wrote:

> Samme her, men helt bevidst - jeg skifter forfatternavn fra tid til
> anden

Hvorfor egentlig?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-06 15:15

> Hvorfor egentlig?

LOL - læs linierne igen

Fra : BJ

Dato : 31-12-06 15:32

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> LOL - læs linierne igen

Er der noget, du ikke vil stå ved da..?..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-06 15:35

> Er der noget, du ikke vil stå ved da..?..;)

Jep - har du overvejet det samme?

Fra : BJ

Dato : 31-12-06 15:38

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jep - har du overvejet det samme?

Egentlig ikke mere, nu mit spam-filter kører noget nær perfekt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-06 15:38

> Egentlig ikke mere, nu mit spam-filter kører noget nær perfekt.

Æh ok....?
(spamfilter + statistik = ?)

Fra : BJ

Dato : 31-12-06 15:41

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Æh ok....?
> (spamfilter + statistik = ?)

Jeg går ikke så meget op i statistikken, men jeg skal også kun stå til
regnskab for mig selv..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-06 15:49

> Jeg går ikke så meget op i statistikken, men jeg skal også kun stå til
> regnskab for mig selv

Nu tænkte jeg mere på, at mange postings kunne betyde, at man brugte
mange timer på det. Du ved, den dårlige samvittighed

Fra : BJ

Dato : 31-12-06 16:42

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nu tænkte jeg mere på, at mange postings kunne betyde, at man brugte
> mange timer på det. Du ved, den dårlige samvittighed

Tjaeee .... jeg får nu ingen dårlig samvittighed.

Jeg når alt det, jeg skal og mere til, men skulle det endelig knibe, så
tager jeg weekender/helligdage i brug (også)..

Fik da sendt varer af sted i går.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 31-12-06 18:30

> Tjaeee .... jeg får nu ingen dårlig samvittighed.

Uanset, hvis jeg var Klaus, ville jeg ikke være stolt af at kun snuse BW i
r... ;).

Fra : Hr. Jensen

Dato : 31-12-06 22:20

On Sun, 31 Dec 2006 18:30:15 +0100 "Jørgen M. Rasmussen"
<j.m.rasmussen.tabort@os.dk> sent the following smoke signals:

>"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Uanset, hvis jeg var Klaus, ville jeg ikke være stolt af at kun snuse BW i
>r... ;).

Hæ hæ hæ....

--
Thomas

Happy New Year 2006/07

Fra : Karsten Andersen

Dato : 01-01-07 01:03

Sun, 31 Dec 2006 22:20:13 +0100, skrev Hr. Jensen, på 23 linier, i
<nbagp2diigjpk6v6dpafsgquq2e3djtis1@4ax.com>, :

>Hæ hæ hæ....

Hæ hæ jeg topper listen i år 2007
I denne gruppe ........

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-07 09:37

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> Uanset, hvis jeg var Klaus, ville jeg ikke være stolt af at kun snuse BW i
> r... ;).

Overvejede også om jeg skulle smide et par tusinde indlæg for at komme
forbi, men jeg tør sku ikke have røven foran BW, man ved aldrig, hvad
han putter i den....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-01-07 11:00

On Mon, 01 Jan 2007 09:36:32 +0100 "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> sent the following smoke signals:

>Overvejede også om jeg skulle smide et par tusinde indlæg for at komme
>forbi, men jeg tør sku ikke have røven foran BW, man ved aldrig, hvad
>han putter i den....

Jeg tror at du forveksler ham med Pille-Bøø (M. Mogensen), han er vist
på prutten...

--
Thomas

Happy New Year 2006/07

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-07 11:03

"Hr. Jensen" skriver:

> Jeg tror at du forveksler ham med Pille-Bøø (M. Mogensen), han er vist
> på prutten...

BW er vidst til lidt af hvert.

B.M.M. ejer da heldigvis ikke evnen at gøre en pige/kvinde gravid.......
i følge hans egne udsagn. Men hem turde jeg sku heller ikek bukek mig
foran, han stikker jo nærmest i hvad som helst.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-07 09:38

"Mogens..." skriver:

> Nu tænkte jeg mere på, at mange postings kunne betyde, at man brugte
> mange timer på det. Du ved, den dårlige samvittighed

Over hvad ?
Om det er computeren eller tv'et man sidder foran er vel lige vidt...

Nogle bruger tiden på tv2news, andre på news