Har du lige 15år at sætte af på en projekt~
Fra : Klaus G.

Dato : 31-12-06 03:50

Hej.

Tjek lige den her gut:
http://www.clipstr.com/videos/StunningFullyFunctional13ScaleFerrari/

Han har bygget en perfekt kopi af en Ferrari...

Enjoy!

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 31-12-06 12:42

> [...]
> http://www.clipstr.com/videos/StunningFullyFunctional13ScaleFerrari/
>
> Han har bygget en perfekt kopi af en Ferrari...

Det er jo sindsygt!
Selv V12 kværnen har han lige lavet en 1:3 scala af
Så er man seriøs ikke rask :)

Jeg ville så måske have lavet en udgave jeg selv kunne køre i og ikke bare
en der kan stå o stuen :)

/Dennis

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 31-12-06 14:57

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse

> Det er jo sindsygt!
> Selv V12 kværnen har han lige lavet en 1:3 scala af
> Så er man seriøs ikke rask :)

Den er kunst, ALT lavet i hånden. selv lyden er "rigtig" . Seriøst, han
har et problem, 20.000h., 15 år nonstop, så er man ikke rask i roen ;).

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 15:02

> [...]
>>
> Den er kunst, ALT lavet i hånden. selv lyden er "rigtig" . Seriøst,
> han har et problem, 20.000h., 15 år nonstop, så er man ikke rask i roen

Han er vel bare single

Men at han stadig sidder med tegnebrædt er ikke mindre imponerende, det er
mange år siden jeg sidst har set sådan et.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 12:46

> Hej.
>
> Tjek lige den her gut:
> http://www.clipstr.com/videos/StunningFullyFunctional13ScaleFerrari/
>
> Han har bygget en perfekt kopi af en Ferrari...

Jeg ville hvis jeg sad hos Ferrari, købe modellen og sætte i receptionen og
så give manden en rigtig Ferrari af medlidenhed

--
Tom

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 02-01-07 05:33

[KLIP]

> Jeg ville hvis jeg sad hos Ferrari, købe modellen og sætte i receptionen
> og så give manden en rigtig Ferrari af medlidenhed

Eller måske snarere af beundring. Ganske imponerende og gennemført håndværk
(ser det ud til).

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved