Det går da rigtig godt.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-12-06 13:02

http://ekstrabladet.dk/112/article256275.ece

Det er s'gu nok lastbilernes elefantoverhalinger der har lagt en
dæmper på fartgalskaben.

Vi véd jo alle, at det er fart, og kun fart, der dræber.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Niels Pein

Dato : 30-12-06 13:16

"Folmer Rasmussen" skrev ...

> Vi véd jo alle, at det er fart, og kun fart, der dræber.

Ja det er ufatteligt at jagerpiloter ikke dør på stribe, for det går da pænt
stærkt når de er på arbejde.
--
Hilsen Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX

Fra : C. Caspersen

Dato : 30-12-06 13:54

> Det er s'gu nok lastbilernes elefantoverhalinger der har lagt en
> dæmper på fartgalskaben.
>
> Vi véd jo alle, at det er fart, og kun fart, der dræber.

En ting vi ved er, at med ovenstående holdning, som er meget udtalt, er det
ikke bilisterne der har æren for det lave tal.

Mon ikke bl.a. den gode "Duracell" og hans organisation alligevel har haft
en finger med i spillet ? Nå nej - ham kan "vi" jo ikke lide....

Tag da og glæd dig over tallet i stedet for at komme med sådan et mavesurt
indlæg!

/Caspersen

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 30-12-06 15:01

Folmer Rasmussen skrev:
> http://ekstrabladet.dk/112/article256275.ece
>
> Det er s'gu nok lastbilernes elefantoverhalinger der har lagt en
> dæmper på fartgalskaben.

Underligt nok. En kammerat der har kørt Danmark/Spanien i en årrække,
har pudsigt nok været banket af det tyske politi nogle gange. Med
beskeden:"her har du et stykke papir og du får lige et stempel på
skiven". Vi ved godt du er træt, men gider du ikke lige køre en time
eller tre. Han spurgte dem hvorfor, og svaret var at det gik lige
lovligt stærkt til på vejene. Og det kunne lastbilerne lægge en dæmper
på. Somme tider blev stort set hele pladsen rømmet.

> Vi véd jo alle, at det er fart, og kun fart, der dræber.

Kender det godt. At køre bag en traktor kan kede en til døde.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-12-06 15:16

On Sat, 30 Dec 2006 15:01:01 +0100, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>lovligt stærkt til på vejene. Og det kunne lastbilerne lægge en dæmper
>på. Somme tider blev stort set hele pladsen rømmet.

Din kammerat har smurt en anelse tykt på. Måske for at imponere
dig lidt?

De banker ikke folk op. De henvender sig kun til de oppegående, hvor
gardinerne ikke er trukket for. Man bliver heller ikke sendt ud at
køre, hvis man ikke har køretid.

Ellers er historien sand nok.

>--

>Kender det godt. At køre bag en traktor kan kede en til døde.

>--

Skiltet der hedder: "Traktorer og motorredskaber undtaget" har reddet
mange fra en grufuld død.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 30-12-06 15:39

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> writes:

> Skiltet der hedder: "Traktorer og motorredskaber undtaget" har reddet
> mange fra en grufuld død.

Hovsa. Den fik jeg lige læst som "Traktorer og mordredskaber..."

Fra : Finn Guldmann

Dato : 30-12-06 18:45

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> De banker ikke folk op. De henvender sig kun til de oppegående, hvor
> gardinerne ikke er trukket for. Man bliver heller ikke sendt ud at

Det der sker er at man får en søndagstilladelse.

--
MVH Finn Tid at hejse flaget!!!
Der er fundet en kræftform rygning IKKE får skylden for.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 30-12-06 20:08

Finn Guldmann skrev:

> Det der sker er at man får en søndagstilladelse.

Det har nu ellers været om torsdagen.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Mogens...

Dato : 30-12-06 21:02

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det har nu ellers været om torsdagen.

Finn kører kølevogn

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 30-12-06 22:01

Mogens... skrev:

> Finn kører kølevogn

Men det er en helt anden historie.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 30-12-06 22:19

Mogens... skrev:
> Finn kører kølevogn

Og ikke dernede mere.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 30-12-06 22:17

Ib Jakobsen skrev:
> Det har nu ellers været om torsdagen.

Så må den havde været en helligdag. Dem har de nogen af rundt omkring
dernede som vi ikke har herhjemme.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 30-12-06 15:33

> Vi véd jo alle, at det er fart, og kun fart, der dræber.

Jeg gør ikke, jeg ved det er opbremsningen der gør ;). Tsk-Tsk, jeg troede
det krævede en dr.-grad at være chaufut :).