g-lader til vw
Fra : N & H

Dato : 28-12-06 20:23

hej

er der nogen der ved hvor mange km en g-lader ca holder og prisen på en
renovering.

/pft nic

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-06 20:59

"N & H" <vic@nejtak.com> skrev i en meddelelse
> hej
>
> er der nogen der ved hvor mange km en g-lader ca holder og prisen på en
> renovering.

Kan ikke sige det helt præcise km-antal, men det har været så lidt,
at de holdt op med at fremstille dem.
Prisen er sikkert også for høj.

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-06 22:15

Sierra wrote:
> Kan ikke sige det helt præcise km-antal, men det har været så lidt,
> at de holdt op med at fremstille dem.

Er det ikke bare en kompressor?

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-01-07 18:43

Sierra wrote:
> "N & H" <vic@nejtak.com> skrev i en meddelelse

> Kan ikke sige det helt præcise km-antal, men det har været så lidt,
> at de holdt op med at fremstille dem.
> Prisen er sikkert også for høj.

Det koster noget mere brændstof at trække en G-lader end at trække en turbo.
Jeg tror nærmere at det var derfor man holdt op med at bruge dem.

--
Per, Esbjerg

Fra : MD

Dato : 28-12-06 21:03

> er der nogen der ved hvor mange km en g-lader ca holder og prisen på en
> renovering.

Man sagde 60-100.000 km.

--
MD

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-06 22:19

> er der nogen der ved hvor mange km en g-lader ca holder og prisen på en
> renovering.

Kig på ebay.de der kan de fås til rimelige penge nyrenoverede...

Mvh
Morten