Der røg mit julehumør godt nok !
Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 24-12-06 12:29

Ja - det er egentligt ikke nogen ulykke der er sket.
Men jeg sidder lige "Auto Motor und Sport" fra august 2006 -
og der ser jeg annoncen:
(frit oversat)

"En sjældenhed i hele verdenen.
Original WEINECK Cobra. 9500 ccm. Motorydelse over 900 hk.
Bygget '65, utrolig acceleration.
Nypris hos fabrikant: Eur 255.000. Pris Eur 198.800"

På forhandlerens side: http://www.car-special.de/index1.htm kan i faktisk
finde mere om den; se under "Fahrzeuge" - rul til bunden og tryk på "Letze
Seite".

Jeg har overhovedet slet ikke overvejet danske afgifter og andet ligegyldigt
ved sådan en bil - blot tanken om hvor umuligt det er at få sådan en
registreret herhjemme er nok for mig.

Men den der tur op ad strandvejen på en god sommeraften og lufte bare nogle
få af de +900 Hk.........

--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Kim S

Dato : 24-12-06 12:53

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.uk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sådan en registreret herhjemme er nok for mig.
>
> Men den der tur op ad strandvejen på en god sommeraften og lufte bare

Well... den ene gang om året du nænner at lufte den, sætter du bare
prøveplader på.
Så køb du den bare
Hjalp det på humøret ??

Mvh, Kim

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 24-12-06 13:07

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

> Well... den ene gang om året du nænner at lufte den, sætter du bare
> prøveplader på.
> Så køb du den bare
> Hjalp det på humøret ??
>
> Mvh, Kim

Jaeh - men jeg blir ved med at se en film inde i mit hoved af den
køretur...vent lidt - der er da noget galt - må vist lige justere skærmen !?
Næh - den er sgu go nok - det er ikke filmen, der kører sidelæns det meste
af vejen - det er bilen

Den film slipper jeg ikke af med foreløbigt !
Lydsporet er forresten heller ikke dårligt

Fra : hanzen

Dato : 24-12-06 13:04

> [...]
> Ja - det er egentligt ikke nogen ulykke der er sket.
> Men jeg sidder lige "Auto Motor und Sport" fra august 2006 -
klip

Da din jul allerede er ødelagt kan der nok ikke ske noget ved at du kigger
lidt på denne side fra en brugtvognsforhandler.

http://www.autosalon-singen.de/ vælg *aktuelle angebote* og græd snot
hele julen

--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 24-12-06 13:18

"hanzen" <hanzen@mailmigej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Da din jul allerede er ødelagt kan der nok ikke ske noget ved at du kigger
> lidt på denne side fra en brugtvognsforhandler.

Tjo - der er da mange fine biler der.
Men jeg savner det helt vilde....

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 24-12-06 13:40

> [...]
>
> Da din jul allerede er ødelagt kan der nok ikke ske noget ved at du kigger
> lidt på denne side fra en brugtvognsforhandler.

Hvorfor i al verden skal man græde over sådan noget?
Jeg ville da græde meget mere hvis jeg havde sådan et kørelegetøj.
Hvor skulle jeg parkere?
Hvilke alarmer skulle jeg få monteret ekstra?
Hvordan forhindrer jeg tyveri?
Hvordan forhindrer jeg hærværk?
Hvorfor er janteloven så grim?

For at det ikke skal være lyv, så er jeg faktisk glad for Mondeo.
Men drømme, de er da sjove at lege med

God jul til jer allesammen

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : John Sahl

Dato : 24-12-06 13:42

Uffe Bærentsen wrote:
> mvh Uffe
> Tipo 1,6i (nysynet

Shhhh, sig det ikke til Tom

--
John Sahl

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-06 14:19

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> Shhhh, sig det ikke til Tom

Jeg kender kun 2.0'eren

--
Tom

Fra : Mogens...

Dato : 24-12-06 17:59

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.uk> skrev i en meddelelse

> "En sjældenhed i hele verdenen.
> Original WEINECK Cobra. 9500 ccm. Motorydelse over 900 hk.

Jég ville hellere eje denne:
http://www.carspecial.de/SIDKiVZrgc77YMONHi20BTyLQ-t-vaNexlCpIsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11NhomepageSearchJ1166982935A1E14329NhomepageSearchD5000B-4O-t-vpL~BmPA1B20o-t-vVb_X_Y_x_yaI~BSRA6JinHomepageA0A0A0A0E14329/cgi-bin/da.pl?bereich=all&id=11111111215503713

--
/Mogens
www.boreme.com/boreme/funny-2006/mit-drawing-board-p1.php

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 25-12-06 02:25

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.carspecial.de/SIDKiVZrgc77YMONHi20BTyLQ-t-vaNexlCpIsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11NhomepageSearchJ1166982935A1E14329NhomepageSearchD5000B-4O-t-vpL~BmPA1B20o-t-vVb_X_Y_x_yaI~BSRA6JinHomepageA0A0A0A0E14329/cgi-bin/da.pl?bereich=all&id=11111111215503713

Jamen den ser da osse ud til at være ganske vild - men den er ikke oppe i
+900 hk-klassen.
Husker en kammerats '68 Camaro, der fik en "lidt" anden motor i.
Sådan ca 500 hk til den gamle 2-trins 'tomat-kasse gør et vist indtryk.